پرده سینما

ورود آقایان ممنوع چراغ سینماها را روشن کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا عطاران در ورود آقایان ممنوعفروش نزدیک به دو و نیم میلیاردی ورود آقایان ممنوع ساخته رامبد جوان در سینماهای تهران،‌ اکران تابستانی و نمایش‌های ویژه ماه مبارک رمضان را رونق بخشید.

اکران ماه مبارک رمضان که در سومین سال متوالی با نمایش تابستانی فیلم‌ها همراه شده،‌ فرصتی برای جذب بیشتر تماشاگران را به وجود آورده است. در این میان ورود آقایان ممنوع در هفته هشتم اکران همچنان در میان آثار پرمخاطب جای دارد و فروش آن در 51 روز به دو میلیارد و 344 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در حال حاضر 25 سالن سینما در اختیار دارد.

ویشکا آسایش، رضا عطاران، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی بازیگران این فیلم هستند. تازه‌ترین ساخته جوان ماجرای مدیر مدرسه‌ای است که ورود آقایان را به مدرسه‌اش ممنوع کرده، اما او در شرایطی خاص مجبور به پذیرش معلم مردی می‌شود.

اینجا بدون من ساخته بهرام توکلی در 13 سالن سینما روی پرده است و در 23 روز نمایش 291.5 میلیون تومان فروخته است. این فیلم داستان زندگی یک خانواده سه نفره است که با ورود تازه‌واردی دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند. فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگران آن هستند.

سومین فیلم سینمایی نیکی کریمی با عنوان سوت پایان در 13 سینما روی پرده است و در دو روز اول اکران 11 میلیون تومان فروخت. شهاب حسینی و نیکی کریمی بازیگران فیلم هستند و داستان درباره زوج مستندسازی است که به واسطه اتفاق رخ داده برای یکی از بازیگران درگیر ماجرایی می‌شوند.

شبانه‌روز به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار و با بازی نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، نگار جواهریان، حامد بهداد، مهناز افشار و حمیدرضا پگاه داستان چهار زن از دوره‌های مختلف است. این فیلم در 19 سینما روی پرده است و در 9 روز اکران 81.9 میلیون تومان فروخته است.

دومین فیلم سینمایی علی رفیعی این روزها در سینماهای تهران روی پرده است. این فیلم در 10 سینما و بعد از 23 روز اکران 137.7 میلیون تومان فروخته است. آقا یوسف با بازی مهدی هاشمی، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، صابر ابر و پگاه آهنگرانی ماجرای مردی است که بعد از بازنشستگی در خانه‌ها کار می‌کند، او در یکی از خانه‌ها با موضوعی مربوط به دخترش مواجه می‌شود.

سیزده 59 به کارگردانی سامان سالور در حالی که 37 روز اکران را پشت سرگذاشته، این روزها سه سالن در اختیار دارد و تاکنون 212.5 میلیون تومان فروخته است. پرویز پرستویی، جمشید مشایخی و فرهاد اصلانی بازیگران این فیلم هستند. «سیزده 59» درباره یکی از فرماندگان جنگ است که به کما می‌رود و 20 سال بعد که چشم باز می‌کند با دنیایی متفاوت روبرو می‌شود.

 

 

نام فیلم و کارگردان

تعداد سینما

روزهای نمایش

فروش کل (میلیون تومان)

«ورود آقایان ممنوع»

رامبد جوان

25

51

2.344 میلیارد تومان

«اینجا بدون من»

بهرام توکلی

13

23

291.5

«سوت پایان»

نیکی کریمی

13

2

11

«شبانه‌روز»

کیوان علیمحمدی و امید بنکدار

19

9

81.9

«آقا یوسف»

علی رفیعی

10

23

137.7

«سیزده 59»

سامان سالور

3

37

212.5

 

 

منبع: خبر آنلاین


 تاريخ ارسال: 1390/5/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.