پرده سینما

از میان سه اثر تازه اکران شده «من مادر هستم» صدرنشین گیشه سینماهای کشور شد

پرده سینما






 

 

 

جدیدترین فیلم های اکران شده سینمای ایران، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، من مادر هستم و بی خود و بی جهت تنها پس از سه روز از آغاز اکران شان توانستند بیش از 185 میلیون تومان فروش داشته باشند.

نمایی از فیلم من مادر هستمبه گزارش سایت پرده سینما فیلم سینمایی من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی که این روزها به یکی از بحث برانگیز ترین و پر سر و صداترین فیلم های تاریخ سینمای ایران بدل شده است طی سه روز آغازین اکران اش توانست با در اختیار داشتن 41 سالن سینما بیش از 75 میلیون تومان فروش داشته باشد که این رقم با توجه به عدم شروع تبلیغات محیطی برای این فیلم رقمی چشمگیر و خیره کننده محسوب می شود.

با توجه به حاشیه های ایجاد شده برای فیلم من مادر هستم پیش بینی می شود این فیلم طی روزهای آینده با فروش قابل ملاحظه تری روبرو شود. احتمال می رود من مادر هستم بتواند یکی از مدعیان پرفروش ترین فیلم ها در سال 1391 نیز بشود.

من مادر هستم آخرین ساخته فریدون جیرانی است و در آن هنرمندانی همچون هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، امیرحسین آرمان، حبیب رضایی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده قرار است این فیلم بزودی دچار اصلاحاتی شود و برخی از صحنه های فیلم حذف گردد همچنین سید ضیاء هاشمی در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده که این فیلم زین پس با رعایت شرایط سنی و اقلیمی به نمایش درخواهد آمد.

لازم به ذکر است پیش از این تعدادی از ائمه جمعه های شهرهای مختلف مانع از اکران این فیلم شده بودند.

بعد از دو فیلم سینمایی گشت ارشاد و خصوصی در سال 1391 این سومین فیلمی است که با واکنش های تندی از سوی برخی گروه ها روبرو می شود.

نمایی از فیلم بی خود و بی جهت فیلم سینمایی بی خود و بی جهت به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز با در اختیار داشتن 30 سالن نمایش طی مدت سه روز از آغاز اکران اش توانست بیش از 65 میلیون تومان فروش داشته باشد.

 بی خود و بی جهت نیز یکی از فیلم های پر سر و صدای سال سینمای ایران است که جزو لیست آثار تحریمی حوزه هنری قرار گرفته بود.

در بی خود و بی جهت بازیگرانی چون رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان، احمد مهران‌فر، علی استادی، محمد کارت، امیر علی‌خانی، افسانه تهرانچی، بهنام شرفی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

زندگی خصوصی آقا و خانم میم دومین اثر بلند سینمایی سید روح الله حجازی نیز با در اختیار داشتن 22 سالن سینما طی مدت سه روز از آغاز اکران اش توانسته رقمی معادل 41 میلیون تومان فروش داشته باشد و به همین جهت در رتبه سوم از میان سه فیلم جدید اکران شده قرار گرفته است.

البته با توجه به خاص بودن سوژه و موضوع فیلم و همچنین عدم حواشی هایی که برای دو فیلم قبلی یعنی من مادر هستم و بی خود و بی جهت وجود داشته است این رقم فروش برای این فیلم تا کنون راضی کننده به نظر می رسد. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگي آقاي ميم دستخوش تغييراتي مي شود كه به واسطه آنها زندگي خصوصي اش با خانم ميم تحت الشعاع قرار مي گيرد.

نمایی از فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میمدر زندگی خصوصی آقا و خانم میم هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد. مهتاب کرامتی. امید روحانی. سوگل طهماسبی. کسری لبافی وبا حضور ابراهیم حاتمی‌کیا به ایفای نقش پرداخته اند.

یکی از نکات جالب فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم حضور ابراهیم حاتمی کیا به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم است. همچنین لازم به ذکر است که حجازی به تازگی مشغول تولید جدیدترین فیلم اش با عنوان زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو است که قرار است در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآید.

در نهایت پیش بینی ها حاکی از آن است که از میان این سه فیلم به ترتیب: من مادر هستم ساخته فریدون حیرانی، بی خود و بی جهت ساخته عبدالرضا کاهانی و زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی سید روح الله حجازی بیشترین رقم فروش را به خود اختصاص دهند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.