پرده سینما

معراجی ها، به فروش یک میلیاردی نزدیک شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اکبر عبدی در معراجی هابه گفته پخش کننده فیلم سینمایی معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی فروش این فیلم تا پایان روز جمعه 16 اسفند از مرز میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران پخش کننده معراجی‌ها با بیان مطلب فوق گفت: فروش کل این فیلم تا پایان روز پنجشنبه 15 اسفند ماه در تهران و شهرستان 900 میلیون تومان بوده است و با این روند فیلم ده‌نمکی امشب وارد باشگاه میلیاردی‌ها خواهد شد.

او گفت: معراجی‌ها تاکنون در تهران 550 و در شهرستانها 350 میلیون تومان فروش داشته است و با توجه به اینکه روزهای تعطیل با رشد فروش مواجه است پیش بینی‌ می‌کنیم رقم فروش کلی این فیلم امشب از مرز یک میلیارد تومان عبور کند.

قطبی همچنین تاریخ اکران سراسری چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را از چهارشنبه 21 اسفند به طور همزمان در تهران و شهرستانها اعلام کرد.

در نسخه سینمایی معراجی‌ها اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه‌مرادی زاده و غیره بازی کرده‌اند و برخلاف خلاصه‌های منتشر شده، نسخه سینمایی داستانی کاملاً متفاوت با سریال دارد.

 

در خلاصه داستان نسخه سینمایی آمده است محمد با بازی پندار اکبری جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/12/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.