پرده سینما

گزارشی از وضعیت فروش سالن های سینما در تهران20 فروردین

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

پوپک . مش ماشااللهروز جمعه فروش بیشتر فیلم‌های روی پرده با افزایش روبرو بود. البته افزایش فروش فیلم‌ها به دلیل بارش شدید باران و تگرگ مثل هفته‌های قبل خیلی بیشتر از پنجشنبه نبود. با این احوال فیلم‌ها آخرین روز هفته را نسبتاً پررونق‌ سپری كردند. از میان 6 فیلم جدول اكران تنها هیچ بود كه نسبت به روز پنجشنبه بیشتر نفروخت. فیلم كاهانی با نیم میلیون تومان افت فروش روز جمعه فروشی معادل 9 میلیون تومان داشت تا مجموع فروش‌اش 165 میلیون شود. طهران تهران هفته جدید اكرانش را با از دست دادن سه سالن آغاز كرد. سینماهای سعدی، ماندانا و شاهد از جمع سالن‌های این فیلم جدا شده است و طهران تهران این روزها 11 سینما در اختیار دارد. فروش این فیلم روز جمعه 12 میلیون تومان بود. نكته جالب درباره این فیلم این است 9 میلیون از مجموع فروش طهران تهران متعلق به سینماهای آزادی و فرهنگ است.

تسویه حساب با 5 میلیون افزایش فروش نسبت به روز پنجشنبه آخر هفته را با رقمی معادل 26 میلیون سپری كرد. فیلم میلانی با در اختیار داشتن 24 سالن به مجموع فروش 383 میلیون رسیده است. تسویه حساب همچنان گروه استقلال را در اختیار دارد. سلام بر عشق نصف فیلم میلانی فروخت. فیلم اصغر نعیمی البته افزایش تماشاگر داشت. این فیلم تاكنون 230 میلیون تومان فروخته است. به رنگ ارغوان با نیم میلیون تومان افزایش فروش روز جمعه را پشت‌سر گذاشت.

فیلم حاتمی‌كیا كه 6 سالن در اختیار دارد بعد از 52 روز نمایش موفق شده از مرز فروش 550 میلیون تومان بگذرد. پوپك و مش‌ماشاا... اما فروش قابل توجهی داشت. فیلم فرزاد مؤتمن روز جمعه حدود 50 میلیون تومان فروخت تا روند رو به رشد پوپك و... ادامه داشته باشد. با همین مبلغ فروش فیلم فرزاد مؤتمن آخر هفته از سلام بر عشق پیشی گرفت.

 

منبع: بانی فیلم


 تاريخ ارسال: 1389/1/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.