پرده سینما

رکوردی دیگر برای «دوران عاشقی»: فروش فیلم از ۱.۵ میلیارد گذشت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

شهاب حسینی در دوران عاشقیفیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان از مرز یک و نیم میلیارد تومان گذشت و به رکورد دیگری در مورد فیلم‌های غیرکمدی امسال سینمای ایران دست یافت.

فیلم سینمایی دوران عاشقی آخرین ساخته علیرضا رئیسیان به خاطر داستان جذاب عاشقانه و با نقش‌آفرینی بازیگران مطرح سینمای ایران همچون؛ لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی و با معرفی مینا وحید، روز پنجشنبه 29 مردادماه جاری با حضور سه فیلم کمدی از جمله؛ نهنگ عنبر، گینس و قندون جهیزیه و همچنین دو فیلم غیرکمدی همچون؛ عصر یخبندان و مردن به وقت شهریور، توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم در یک روز سینمای ایران را به‌دست آورد.

دوران عاشقی همچنین در طول 21 روز اکران سراسری خود، به فروش یک میلیارد و 520 میلیون تومان دست یافت و همچنان رکورد پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی بعد از انقلاب را در اختیار دارد و این در حالی است که بسیاری از تماشاگران معتقدند که بایستی بیش از یک‌بار این فیلم را دید تا بتوان به جزئیات دقیق آن پی برد.

داستان جذاب و حضور بازیگران مطرح و ساختار غیردولتی فیلم، که کاملاً در بخش خصوصی تولید شده است؛ از علت‌های اصلی استقبال تماشاگران از جدیدترین اثر علیرضا رئیسیان به شمار می‌روند.

این در حالی است که فیلم دوران عاشقی همچنان فاقد تبلیغات محیطی حمایتی در سطح شهر بوده و تنها یک بیلبورد در میدان هفت تیر تهران و آن هم با هزینه شخصی تهیه‌کننده در اختیار دارد.

دوران عاشقی هم اکنون در اکران سراسری خود در سینماهای تهران، همچون؛ آزادی، فرهنگ، کوروش، موزه سینما، بهمن، فلسطین، ملت، اریکه ایرانیان، زندگانی، جوان، چهارسو و دیگر سینماهای پایتخت و همچنین در 70 سینمای سراسر کشور روی پرده است.


 تاريخ ارسال: 1394/5/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.