پرده سینما

«گشت ۲» به مرز ۱۷ میلیارد تومان نزدیک شد

پرده سینما

 







 

 

 

فیلم‌‌های اکران دوم نوروزی با تیک آف و نقطه کور شروع شد که فیلم تیک آف با اقبال بهتری مواجه شد، اما همچنان فیلم‌های کمدی با اقبال بهتری روبه‌رو می‌شوند.

 

 

 

گشت2اکران دوم نوروزی با اکران دو فیلم نقطه کور و  تیک آف آغاز شد که در این میان فیلم تیک اف ساخته احسان عبدی پور با اقبال بهتری مواجه شد و شب گذشته در سالن های مختلف با سانس فوق العاده سینماهای متعددی روبرو شد اما همچنان فیلم های کمدی نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

احمد مختاری مدیر پخش دفتر «هدایت فیلم» درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم خوب بد جلف در روزهای آتی از پرفروش ترین فیلم سال گذشته (فروشنده) پیشی می گیرد. این فیلم در تهران به فروش ۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون رسید که در مجموع فروش فیلم ۱۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: فیلم گشت ۲ در تهران فروش ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان را تجربه کرد و در شهرستان به فروش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم ۱۶میلیاردو ۸۸۵ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم گفت: فیلم نقطه کور به ۲۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم سه بیگانه بدون هیچ تبلیغاتی به فروش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش دو فیلم اجتماعی این دفتر گفت: فیلم یک روز بخصوص به ۱ میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان رسیدو  فیلم آباجان به فروش ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان دست یافت.

بنابراین گزارش، براساس فروش مکانیزه فیلم امتحان نهایی به فروش ۲۸۱ میلیون و ۵۵۴میلیون رسید و فیلم تیک آف به فروش ۳۳۷ میلیون و ۶۲۰ تومان دست یافت، ماجرای نیمروز هم به فروش ۴ میلیاردی نزدیک شد و تاکنون ۳ میلیاردو ۸۸۳میلیون و ۹۰۴ میلیون تومان فروش داشته است. 



 تاريخ ارسال: 1396/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.