پرده سینما

جدایی ده میلیون دلاری نادر از سیمین!

موحد منتقم

 

 

 

 

 

 

 

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین -قسمت پنجم

 

جدایی نادر از سیمین در سینماهای جهانجدایی نادر از سیمین موفق شد مجموع فروش جهانی اش را از 10میلیون دلار (10میلیارد تومان) عبور دهد و اولین فیلم تاریخ سینمای ایران باشد که چنین فروشی را در گیشه سینماها تجربه کرده است. این در حالی است که اکران این فیلم در خیلی از کشورها هنوز آغاز نشده است. رکورد قبلی مربوط به اخراجی ها2 ساخته مسعود ده نمکی بود که بدون اکران بین المللی و فقط در ایران 8.5 میلیون دلار فروش کرده بود.

جدایی نادر از سیمین در هفته چهارم خود در ترکیه با 28% افت فروش نسبت به هفته قبل حدود 1000 دلار در عرض 3 روز آخرهفته  فروخت. با این حساب مجموع فروش اش در عرض 4 هفته در 3 سینما به 15000دلار رسیده است.

فیلم در فرانسه  340.000 دلار دیگر فروخت و مجموع فروش اش به مرز 6 میلیون دلار نزدیک شد و احتمالاً اکرانش این هفته در فرانسه پایان می یابد.

اما اکران فیلم دو هفته پیش در آلمان آغاز شد و همانگونه که پیش بینی می شد فروش بسیار خوبی کرد. فیلم در هفته اول در 50 سینما 218.000 دلار فروش کرد و در هفته دوم به تعداد سینماهایش 5 عدد  اضافه شد و فقط 0.2% افت فروش داشت و حدود 217.900 دلار در سه روز آخر هفته فروخت. به این ترتیب مجموع فروش جدایی نادر از سیمین در آلمان طی 10 روز به 600.000 دلار رسیده است. به احتمال زیاد فروش فیلم در آلمان تا هفته دیگر از مرز 1میلیون دلار عبور خواهد کرد.

به خاطر اکران قسمت جدید هری پاتر تحت عنوان هری پاتر و یادگاران مرگ در انگلستان، تمام فیلم ها کاهش سینما پیدا کردند تا سالن ها به اکران این فیلم تعلق بگیرند .جدایی نادر از سیمین هم 16 سینما از دست داد و با 57% افت فروش در این هفته 20.565 دلار فروخت. به این ترتیب مجموع فروش اش در انگلستان 450.000 دلار شده است. پیش بینی می شود هفته بعد هفته آخر اکران فیلم در انگلستان باشد و فروش اش با 500.000 دلار در انگلیس به پایان برسد.

فیلم به فروش بدون افت و خیزش در بلژیک ادامه می دهد. نکته عجیب اینکه با وجود از دست دادن 3 سینما در بلژیک، فروش جدایی نادر از سیمین در بلژیک نسبت به هفته قبل 2% افزایش داشته است. فیلم در هفته ی هفتم  23.000 دلار فروخت و مجموع فروش اش به  260.000دلار رسیده است.

اما جدیدترین زمان اکران جدایی نادر از سیمین مربوط به کشورهای هلند و مجارستان و اسپانیا است که به ترتیب در 20 مرداد و 3 و 4 شهریور اکران آغاز خواهد شد. مجموع فروش جدایی نادر از سیمین احتمالاً تا امروز  از مجموع فروش 11میلیون دلار عبور کرده است. نکته جالب اینکه فیلم جدایی نادر از سیمین موفق شده در عرض 10 روز گذشته  جایزه اول  سه جشنواره جهانی را به دست آورد. جدایی نادر از سیمین كه طی ده روز گذشته جایزه بزرگ بهترین فیلم بخش مسابقه جشنواره‌ سن پترزبورگ روسیه و جایزه اول جشنواره‌ زردآلوی طلایی  ارمنستان را دریافت كرد، با دریافت جایزه‌ی جشنواره‌ی كرواسی، سومین جایزه‌اش را طی 10 روز گذشته گرفت.

 

توضیح 1: بسیاری از دوستان  در  ایمیل ها  خواستار اعلام تاریخ نمایش جدایی نادر از سیمین در امریکا شده اند. تا لحظه نوشته شدن این مقاله هیچ تاریخی به عنوان تاریخ اکران فیلم در امریکا اعلام نشده است ولی به احتمال فراوان در آذر یا دی ماه که نزدیک  فصل جوایز اسکار است اکران خواهد شد.

 

توضیح 2 : منظور از فروش آخر هفته در جدول زیر فروش فیلم در سه روز جمعه و شنبه و یکشنبه که مصادف با تعطیلات  آخر هفته اکثر کشور ها می باشد است.

 

توضیح 3: ارقام جدول به دلار است

 

توضیح پرده سینما: همچنانکه در کادر اخطار پایین همه صفحات قابل مشاهد است انتشار مقالات سایت پرده سینما در سایر پایگاه های اینترنتی ممنوع است. این تصمیم بر اساس ملاحظاتی جدی صورت گرفته است. علاقمندان این فیلم و این مجموعه مقالات یا هر مقاله دیگر سایت پرده سینما چنانچه علاقمند به انتشار آن مقاله هستند می توانند با نقل حداکثر دو سه خط آن به اصل مقاله لینک بدهند.

 

 

رتبه کشور فروش آخر هفته تعداد سینما اختلاف فروش با هفته قبل کمپانی تعداد هفته اکران آغاز اکران فروش کل
1 فرانسه 340.000   150  %12-  ممنتو 7 18 خرداد  5.950.767
2 ایران پایان 50 %0 فیلمیران 10 1 فروردین 3.340.000
3 آلمان 218.000 55 %02- آلاموده 2 21 تیر 600.000
4 انگلستان 20.656 7 -%57 Artifical Eye 4 10تیر 450.000
5 بلژیک 23.000  3 %2  Cineart 7 18 خرداد 260.000 
6 ترکیه 1000 2 ---- تیگلون 4 10 تیر 15.000
7 هلند --- --- --- ---- --- 20 مرداد ---
8 مجارستان ---- ---- ---- ---- ---- 3 شهریور ----
9 اسپانیا ---- ---- ---- ---- ---- 4 شهریور ----

 

 

 

در همین رابطه بخوانید

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت اول

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت دوم

 آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت سوم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت چهارم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین-قسمت پنجم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت ششم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین -قسمت هفتم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت هشتم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت نهم

 آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت دهم

آمار فروش جهانی جدایی نادر از سیمین- قسمت یازدهم


 تاريخ ارسال: 1390/5/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سید:

پول تقدیمی ناتو نوش جانتان. من نه اخراجی ها را دیده ام و نه جدایی را اما چرا نمی خواهید قبول کنید که در داخل فروش اخراجی ها دو برابر جدایی بود.

0+1-

دوشنبه 24 بهمن 1390



>>>سهی:

آمار جدید رو منتشر نمیکنید؟ ما منتظر رکوردهای جدید هستیم

0+0-

شنبه 9 مهر 1390



>>>حامد :

من به فروش و رقم و بلیط کاری ندارم.ولی باور کنید جدائی نادر از سیمین خیلی بهتر از اخراجی هاست.یاد بگیریم که سالی یه فیلم بسازیم اونم در حد جدائی نادر از سیمین.نه کمدی های سطح پائینی مثل اخراجی ها.خدائیش این بازیگرانی که تو فیلمهای کمدی سطح پائین بازی میکنن خجالت نمیکشن واسه این همه ادا و اطواری که در میارن؟

0+0-

شنبه 2 مهر 1390



>>>janet:

آثاره بزرگي مثله كازابلانكا كجا جدايي نادر و سيمين كجا!!!!!!!!!فرق بينه خورشيد و لامپه 200 وات؟!

0+0-

شنبه 22 مرداد 1390



>>>آرمان:

نولانه بزرگ 2008 شواليه تاريكي رو تلخ و سياه ساخت و باعث شد سوژه جديدي واسه بعضيها خلق شه!!!اما هميشه جواب نميده ها!!!

0+0-

شنبه 22 مرداد 1390



>>>منتقد:

درود بر پويندگانِ هنر متعالي! خطاب به جناب اخراجي ها بدون بيگانه، دهان نامبارك خودت رو ببند! اگر اخراجي‌ها و آثار سخيف امثال اون ارزش ديدن داشته باشن، هر جاي دنيا باشن مردم حاضر ميشن خداتومن براي تماشاي اونها پول پرداخت كنند؛ چه كه فرهادي اثرش رو با درايت و آگاهي نسبت به محتواي ارائه‌شده ساخته، كه متعاقباً ديده و پسنديده شده. لازم به ذكر هست كه شما ديگه از انقلاب حرف نزن! مرور ارزش‌هاي انقلاب رو بذار به عهده‌ي اونهايي كه جيره‌خوار اين ... نباشند! اگه هم خيلي ادّعاي غيرت داري شما، يه نگاه به محتواي رسانه در دهه‌ي 80 بنداز تا بينشِ كوته حضرتعالي كمي عمق بگيره و درك كني 'ترويج بي‌غيرتي' دنيا دنيا تفاوت داره با 'شناسايي و معرّفي چندي از عوامل بي‌غيرتي'! شما سكانس اول جدايي نادر از سيمين رو دوباره تماشا كن تا بفهمي مشكل‌ها كجا بوده و كارگردانِ فقيد چگونه با دهانِ بسته و زبان بي‌زباني به هيكل آقايونِ آفتابه گرفته كه امثال شما بفهمند 'غيرت' يعني چي؛ اما كجاست چشم بينا كه ببينه اينها رو. فكر كردي با جماعتِ بي‌سواد طرفي كه دهنتو باز كردي هر چيز كه شايسته‌ي پسندِ سخيفِ خودت بود نثار دوستداران و عالمان به هنر واقعي كردي؟! بعد از اين اگه خواستي جايي اظهار فضل كني قبلش فكر كن لغت به لغتِ اراجيفي كه بيرون ميدي رو ممكنه توي سرت خرد كنند. گرچه ادبياتِ اين‌چنين در نقد هنر پسنديده و نيست، اما كلامِ بي‌معرفت و نابخرانه‌ي شما مستحق بيش از اينها هست و پوچيِ عرائض‌تان مشهود!

0+0-

شنبه 22 مرداد 1390



>>>بي اسم:

اگر آماري از فروش در باره الي... در فرانسه داريد حتما منتشر كنيد

0+0-

پنجشنبه 20 مرداد 1390



>>>خیام فربد:

آقا این آمار جدید چی شد؟شد دوهفته.ما منتظر هستیم

0+0-

پنجشنبه 20 مرداد 1390



>>>barbod_m62:

بی صبرانه منتظر امار جدیدنیستم . دوست دارم یه بار دیگه این فیلم رو ببینم.

0+0-

چهارشنبه 19 مرداد 1390



>>>یحیی کرمانشاهی:

به این میگن یه بازتاب فوق العاده.

0+0-

چهارشنبه 19 مرداد 1390



>>>obi:

با سلام.فیلم در کشور های آفریقایی هم اکران میشود؟

0+0-

يكشنبه 16 مرداد 1390



>>>بي طرف:

راستي حالا كه همه هرچي ميخوان ميگن منم ميگم : كارگردان فقط رامبد جوان

0+0-

يكشنبه 16 مرداد 1390



>>>بي طرف:

دوستان اين قدر كامنت نذاريد تا داداش موحد عزيز امار جديد رو بذاره .

0+0-

يكشنبه 16 مرداد 1390



>>>مهناز:

آدم غصه میخوره طرز تفکر این آدم هایی مثل "اخراجی ها بدون بیگانه"رو میخونه. میگه غیرتت کجا رفته؟؟مثل اینکه فیلم ناموس آدمه! فاتحه برای قبر و دستبوسی بیگانگان؟!اصلا بحث رقابت اخراجی ها و جدایی و نادر از سیمین نیست!خبر داده پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد!خوب داخل ایران اخراجی ها با بخشنامه و بلیت نیم بها و مدارس و همه ارگان ها پرفروش ترین شد و جدایی نادر از سیمین با اکران در خارج!دیگه این که دعوا نداره.احتمالا پرفروش شدن جدایی خیلی براتون گرون تمام شده و اعصابتون رو بهم ریخته که از این بابت بسیار خوشحالم.حالا با هر چی! به جای اینکه از این موفقیت خوشحال بشید و بهم تبریک بگیم اومدیم میگیم دستبوسی بیگانگان!!آقایی که این کامنت رو دادی اگه همین بیگانگان نبودن اصلا کامپیوتری نداشته که بخوای نظر بدی. انقدر ذهنتون رو بسته نگه ندارید!من به شخصه لرزه افتاد به بدنم .فکر کردم نسل این جور ادمها منقرض شده .اوایل انقلاب زیادبود بعد کم شد.خدا رحم کنه به ما تو ایران با کیا زندگی میکنیم

0+0-

شنبه 15 مرداد 1390



>>>بی خودی:

آقا آمار جدید چی شد؟چرا نذاشتید این هفته؟در جواب اخراجی بدون بیگانه باید بگم 4 تا مخالف هم خودتی .عزیزم چرا اینقدر سوختی؟عیب نداره خوب قسمت 4 رو که ساخت بهش میگم به تمام ادارات و محلات و شرکت ها و بقالی ها بخشنامه بده بروند بلکه رکورد جدایی نادر از سیمین رو بشکنه!درضمن فیلم رو مردم دنیا ببینن بهتر تا 4 تا فرادی که به شوق بلیط نیم بها و جایزه ماشین رفتن ببینند!

0+0-

شنبه 15 مرداد 1390



>>>اخراجی ها بدون بیگانه:

خیلی برام جالبه مدعیان آزادی بیان دارن از وجود 4تا نظر مخالف خودشون خفه میشن خب با دستبوسی بیگانگان آمارتون از اخراجی ها بیشتر شد آخرش که چی آخه غیرتت کجا رفته، همتون میدونین محتوای جدایی نادر چیه؟پس چرا این همه ازش طرفداری میکنین خب از کسی که به انقلابش پشت کرده نباید هم بیشتر از این انتظار داشت ولی شما دوستان دارید برا قبری فاتحه میخونید که توش هیچ مرده ای نیست ...............والسلام

0+0-

شنبه 15 مرداد 1390



>>>مونا:

الان طرفدار های ده نمکی اینجا چیکار میکنن!؟که معلومه یه نفر است که با امضاهای مختلف کامنت میزاره!یاد بگیریم که دخالت نکینم.هروقت یه مقاله درباره ده نمکی و فیلمهایش؟؟!! بود اونوقت بیاین نظر بدید.ممنون

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>دکی:

ده نمکی! تو که هستی که "اخراجی ها"ی دویت را به سه می دوزند و تهمت می بافند به یاوه ، تاحتی اگرشده ذره ای کوچکت کنن. اما زهی خیال باطل. تو جاودانه زمانه مایی

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>هیچکس:

راستی دوستان به خاطر داشته باشید که 8.5 میلیارد واسه اخراجی های دوئه! 2! 2! ... اون اخراجی های 3 اِه که دزدیده شد و کل مخالفین نظام جون کندن با دروغ و تهمت و تحریم فروشش رو بیارن پایین! این صحبت های زیبایی هم که راجع به تماشای اجباری و اینا کردید همه تهمت هاییه به اخراجی های 3 نه اخراجی های 2!!:)

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>هیچکس:

زرشک!:)) یه کامنتم تا منتها علیه دوستان نفوذ کرد!:))))

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>مینا جون:

دیگه دارین اعصابم رو با این نظراتتون خورد میکنین ها ......بسه دیگه ........ کسانی وارد این صفحه شدن که نباید می شدن....هم اعصاب ما رو خورد کردن هم اعصاب خودشونو....... اه اه اه اه ..... برین پی کارتون بابا................ همه چی رو اشتباه می گیرین..... آهای اونایی که در مورد اخراجی ها نوشتین...... تیتر این مقاله هست جدایی ده میلیون دلاری نادر از سیمین...نه اخراجی ها ی ده میلیلون دلاری 3........... من دوست ندارم به کسی و نظراتش توهین کنم....پس لطفا شما هم به احد الناسی توهین نکنین...... ای آقای اخراجی برو... این جا جای تو نیست بابا جون...... تا 3 میشمرم ...اگه اخراجی رفت پی کارش که رفت.... اگه نه..............

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>فریبا:

من عاشق مردم سرزمینم ایران هستم.به خاطر احساسات فراوانی که دارند.سایت هالیوود ریپورتر که اگر بهترین نباشد بی شک یکی از بهترین و پربیننده ترین سایت های سینمایی است وقتی خبر داد که هری پاتر رکورد فروش تاریخ سینما را با افتتاحیه 90 میلیون دلاری در یک روز شکسته است پایین مقاله اش فقط 8 نفر نظر داده بودند!اون هم برای هری پاتر با اون همه طرفدار.ولی حالا تو ایران یه فیلمی رکورد فروش شکسته هرچی اسکرول رو تو این صفحه پایین میکشیدم کامنت ها تمامی نداشت!فکر کنم بالای 100تا کامنت باشه..واقعا این همه عکس العمل از مردم احساسی مثل ایران بر می آید و جنگ بر سر عقیده که اخراجی بهتر است یا جدایی و دعوا برای کرسی نشاندن حرف خود و اعتقاد نداشتن به این که بابا شاید طرف مقابل هم حقی داشته باشه!خیلی باحالید به خدا.

0+0-

جمعه 14 مرداد 1390



>>>اخراجی:

نه که شماها هیچکدومتون اخراجی ها رو ندیدید و به زور و با ساندیس بردنتون تماشا؟ از اول تا آخر تریلوژی استاد ده نمکی رو حفظ هستید که! همه دیالوگ هارو از دم! ...حقا کیک و ساندیس و بلیط نیم بها و بخشنامه ی اجبار ارگان ها صدبار شرف داره به یورو و پوند و لیره.

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>بابل:

بچه ها ده نمکی اومده اینجا با اسم های مختلف از فروش فیلمش دفاع میکنه!جوابش رو ندیدن.چون فکر نکنم غیر از خودش فیلمش طرفداری داشته باشه!هرهرهرهر:)))))))بزارید تو دنیای خودش خوش باشه!

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>ایول:

ایول به مسعود ده نمکی که برای شکستن رکورد فیلمش باید از ارز خارجی استفاده کرد. ایول ایول!

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>زوکربرگ:

اخراجی ها هم اگه تونست بره تو خارج بفروشه!البته اگر تونست!!:))))))))

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>alibaba:

فیلم با زور لیره و دلار پرفروش ترین بشه بهتره تا با زور کیک و ساندیس و بلیط نیم بها و بخشنامه ی اجبار اکثر ارگان ها اول بشه!:)))))))

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>sosha:

ادبیات این طرفدارهای اخراجی ها خیلی آشناست؟!!:))))) در ضمن نه تنها انگشت کوچیکه بلکه کل هیکل ده نمکی خم شد در مقابل شاهکار اصغر فرهادی!

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>همیشه اخراجی:

دوستان عزیز خوشحالم که بالاخره یک فیلم پیدا شد که با کمک 8 کشور خارجی و 4 واحد پولی (ریال، یورو، پوند، لیره) بتواند انگشت کوچک استاد ده نمکی را خم کند. انشاالله که دلار آمریکا و کاناد و ین ژاپن و کرون دانمارک و رینگیت مالزی و دینار تونس و سی اف آ کنگو و کوردوبای نیکاراگوئه و ارز 196 کشور دنیا به کمکتان بیاید تا بتوانید مچ استاد ده نمکی را بخوابانید و دل سوخته تان اندکی خنک شود. ما بخیل نیستیم. اصلاً اگر می دانستیم فروش اخراجی های استاد ده نمکی اینقدر شما را دل آزرده می کند خودمان فیلم را تحریم میکردیم تا دل شماها نشکند

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>بي طرف:

دوستان بس كنيد چقدر به هم بد و بيراه ميگيد . به نظر من هر كس نظر محترمي دارد و بايد به نظر ديگران احترام گذاشت.

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>برديا:

اقاي هيچكس برو هر موقع كسي شدي بيا راجع به فيلم نظر بده

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>هيچكس 2:

آقاي هيچكس 1 ، داري ميسوزي بوش داره مياد. برو ...

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>mehran:

خاک بر سر همه کسانی کنند که از فیلم آشغال اخراجی ها و کارگردان آن حمایت کنند.

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>محمد:

با عرض سلام خدمت دوستان عزیزی که در این قسمت نظر داده اند؛ باید عرض کنم که من به حال سینمای ایران تاسف می خورم چرا که در این سینما به دلیل اینکه فیلم های تاثیرگذار و با فیلم نامه قوی آنقدر کم کار می شود که ما تنها هر چند سال یک بار و آن هم شاید به طور اتفاقی یک فیلم نسبتا خوبی را می بینیم و این طور به شور و شوق می افتیم ولی بعد از مدتی دوباره همان آش و همان کاسه, البته من امیدوارم که این استارتی باشد تا دیگر تهیه کنندگان هم به این امر بیاندیشند که مردم ما تنها از فیلم های کمدی سخیف مثل اخراجی ها استقبال نمی کنند بلکه اگر فیلم خوب هم به انها عرضه شود استقبالی چشمگیر انجام می دهند. پس به امید روزی که کیشه های سینماهای ما پر از فیلمهای خوب و تاثیر گذار گردد.

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>رستم:

به قول دوستمون بوی سوختگی از نوع ده نمکی میاد!

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>همه کس:

هیچکس جان تو ایران 3.5 میلیارد فروخته اونوقت میگی زرشک!درضمن بچه ها هم گفتن اون اخراجی ها با زور حمایت های ارگان ها و دولت به چنین فروشی دست پیدا کرده است!وگرنه ملت دوزار برای این فیلم پول نمیدن!به هرحال چه با بلیط 1000000برابر یا هرچی الان جدایی نادر از سیمین پرفروش ترین فیلم تاریخ سینماست!حالا خودتو بکش:))))))

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>هادی:

واقعا ناراحت شدم وقتی یکی از دوستان در مورد اخراجی ها مطلب نوشت.... اینجا جای صحبت در مورد اخراجیهاست؟؟؟؟ ما اینجا داریم در مورد ابر فیلمهای بین المللی نظر میدیم اونوقت یکی اومده میگه انصافا اخراجی ها خنده دار نبود؟؟؟؟ متاسفم ای کاش اینجور آدما وارد سایت نشن... در مورد دوست عزیز هیچکس: واقعا فکر میکنی شعور فیلم بینی تو ایران به اون حد رسیده که این فیلم فروش کنه؟؟؟ واقعا فکر میکنی فیلمی مثل روبان سفید تو ایران اکران بشه و رکورد بزنه؟؟؟؟:-)))))

0+0-

پنجشنبه 13 مرداد 1390



>>>رضا:

در جواب هیچکس اولا خوشحالم که دارین حسابی می سوزین ثانیا اگر سریال اخراجی ها خوبه بره تو سینما های جهان و با بلیط ده برابر قیمت بفروشه کسی جلوشه نگرفته هر چند اگر مجانی هم پخش بشه کسی آن را هم نخواهد دید

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>هیچکس:

زرشک ... تو ایران که هیچی نفروخته رفتن تو خارج با بلیط ده برابر قیمت ایران فروختن حال هم می کنن؟؟ انصافاً زرشک تو این توهم!:))

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>س.:

نروژ نمیاد این فیلم ؟؟؟

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>qomid:

بیچاره ده نمکی!دلم براش میسوزه

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>برنا کرمی:

woooooooooooooooooooooooooooooow in amar fogholade ast!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>گنضنفر:

در تاریخ سینما سابقه نداشته چنین نفرتی از یک فیلم و اثر مانند اخراجی ها و عواملش وجود داشته باشند!من به هردو فیلم علاقه مند هستم.هم اخراجی ها و هم جدایی نادر از سیمین !ولی جدایی یکم بیشتر

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>کارشناس:

بسیار خوشحال هستم که این عنوان را دریافت کرده است و بیشتر از اون برای این خوشحالم که این فیلم تونسته بعد از چندین ماه از اکران همچنان خیل عظیم مخاطبانش رو دنبال خودش بکشه.من تا بحال ندیده ام یک خبر سینمایی چنین بازتاب گسترده ای در سایت های موافق و مخالف داشته باشد و این نشان میده که مردم ما چقدر به فرهنگ و سینما اهمیت میدهند.

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>ا.ق:

حق به حق دار رسید!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>اخراجی:

من نمیدونم این فروش رکوردشکن اخراجیها چرا اینقدر شما رو سوزنونده! آخه بابا چیکار دارید به اخراجیا؟ اون فیلم که تو قله ایستاده و کار خوشو میکنه. استاد دهنمکی هم سالار ماست مطمئن باشید برا فیلم بعدیش هم سروکله میشکنید

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>امیر:

اصغر فرهادی...سر افرازمون کردی!امیدوارم سینمای ایران مجالی برای عرضه ی فیلم هایی مثله فیلمهای مسعود ده نمکی, پیدا نکنه! به امید آینده ی درخشان برای جدایی نادر از سیمین در کشور هایی مثله آمریکا و از این قبیل...ممنون!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>پسرتهرونی:

بهترین خبر سینمایی تاریخ سینمای ایران .تشکر از موحد منتقم عزیز.منتظر اعلام برنده شدن اسکار بهترین فیلم از سایت شما هستیم!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>kaveh:

چقدر این اصغر فرهادی نجیب و بدون حاشیه است!الان ده نمکی بود 100تا بیانیه داده بود که فیلمش پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران شده و محاسبات غرب رو بهم زده است.توی نظرات هم میشه فهمید با این منش برخوردشون کدومشون محبوب و کدوم منفور است؟

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>ناشناس:

موحد دهنت سرویس با این همه کامنت که برای مقاله ات میزارن!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>paolo:

پوز این ده نمکی رو زدیم

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>محمد:

نوبت به فروش سی دی ها برای نمایش خانگی برسه باز هم ی هرکورد دیگه ثبت میشه.

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>فیلم ایرانی:

مقاله ی عالی وکامل بود.بهتر از این نمیشد.

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>شهره:

ایول .تهیه کننده فیلم هم خود اصغر فرهادیه!فکر کنم موقع برگشتن دیگه با هواپیمای اختصاصی خودش برگرده!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>godfather:

برادر اخراجی با تمام احترامی که برای شما قائلم حتما میدونی که برای قضاوت در مورد فیلم نباید اون رو دید. این فیلم هم تو مجله فیلم داستانش چاپ شد و هم تو برنامه هفت نقد شد و هم تکه هایی از اون رو به نمایش گذاشت. نداشتن فیلم نامه جالب، شخصیتهای فراوان با باز ی های کلیشه ای و شوخی های بیمزه و بیمعنی با سیاسیون. تازه مگه ملاک خوب بودن فیلم خندیدن زیاد تماشاچیانه؟ شما خودت هر دو فیلم رو دیدی . انصافا هر دو در یه سطح بودن؟ در ضمن این لینک رو یه نگاه بنداز. http://ettelaat.net/09-april/news.asp?id=36989

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>کرمانشاهی:

مگه خارجی ها فیلمهای خوب و با ارزشمونو بهمون بشناسونن.. سینماهای ایران شدن محل فساد و اکران خزعبلاتی مثل طنزهای پوچ و بی درون مایه!

0+0-

چهارشنبه 12 مرداد 1390



>>>yaser:

aya in film dar africa ham plan ekran dare?

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>پژمان. ع:

روزنامه "اعتماد" دزد بزرگ است که مقاله شما رو دزدیده. چطور میشه به همچین روزنامه دزدی اعتماد کرد که اسمشو گذاشته "اعتماد"؟

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>مهیار:

لطفا به این سری مقالات همینجوری ادامه دهید.خدا خیرتان دهد.ما برای آخر هفته که این مقاله را به روز میکنید روزشماری میکنیم.

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>سارینا:

مقاله ی خوبی که نوشته بودید بخاطر اون قانون \"کپی ممنوع\" که براش وضع کردید به نفع روزنامه اعتماد تمام شد چون همه عین این خبر رو از روزنامه اعتماد نقل کرده اند.فقط کافی تو گوگل سرچ کنید\"\" جدایی نادر از سیمین پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد!\"\".همه سایت ها مقاله شما رو کپی کرده اند.

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>یک تذکر:

سلام. خسته نباشید.ببینید وقتی مقاله ای رو ممنوع میکنید انتشارش رو اینجوری کپی میکنند.بهتون قبلا گفته بودم که اینجور قانون ممنوعیتی برای انتشار خبر غیر منطقیه!به جای ذکر نام سایت شما به بعضی از سایت های اینترنتی اشاره شده است! http://aftabnews.ir/vdcjmvevxuqetaz.fsfu.html http://www.fararu.com/vdcdj90j.yt0k56a22y.html http://balatarin.com/permlink/2011/8/1/2646575 نزدیک 50 تا سایت دیگه هم بود! طرفدار 100%سایت شما سامان

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>زیبایی خفته:

از اکران مجدد در باره الی... در فرانسه خبری ندارید؟ اگر دارید خواهش میکنم منتشر کنید تنها امیدم شما اید بی صبرانه منتظرم

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>علی:

وای کیف میکنم ... لذت میبرم درود بر اصغر فرهادی که باعث افتخار همه ایرونیا شد!

0+0-

سه‌شنبه 11 مرداد 1390



>>>شوالیه:

فکر میکنم حالا باید یک باشگاه به نام طرفداران این فیلم تاسیس شود نظر شما چیست؟ نام پیشنهادی:عاشقان جدایی نادر از سیمین

0+0-

دوشنبه 10 مرداد 1390



>>>امید:

بخشنامه صد در صد درسته چون من یه بخشنامه دیدم که برای نیروی انتظامی بود و سربازا رو می برد سینما تازه پسر مغازه بغلیه ما سربازه می گفت یه روز مرخصی دادن بردنمون فیلمو دیدیم با هزینه خودشون تو گوگل هم یه سرچ بکنی تمام بخشنامه ها نشون داده میشه

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>بهنام:

تبریک به سینمای ایران و کوری چشم حسودان.درضمن بچه ها جواب این اخراجی رو ندید.ساندیس اوور دز زده!آخه عباس فاضلی که مقاله ها و مصاحبه هاش گل سرسبد خبرگزاری فالس نیوز است یه همچین چیزی رو منتشر میکنه!سرخوشی هستی تو!همین مقاله های موحد رو منتشر میکنه خیلیه!

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>بی طرف:

بر فرض که شما راست میگی و همه این مردمی که می گن این اخراجی ها بده رفتن و اونو دیدن ، حالا این موضوع از این همه تناقض فرهنگی تو فکر و فیلم ده نمکی کم می کنه ؟ اگه من دیروز تو سر خواهرت بزنم ، بعدش فردا بهترین جوک دنیا رو بهت بگم و همه بخندن از کوته بینیشون ، تو هم می خندی ؟ حافظه تاریخی مردم کوتاه هست. حالا اگه تو با دیدن اخراجی ها خندت میگیره به خودت مربوطه و وجدانت ....

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>اخراجی:

شرافت هم چیز خوبیه. شماهایی که میگید اخراجی ها فیلم بدیه، نمیخواهید بگید که فیلمو ندیدید! خب شماهارو بابخشنامه بردن سینما؟ خداییش این سه قسمت اخراجیا بزور از طریق ارگانها بردنتون؟ یا بدوبدو رفتین تو صف وایسادین و کلی هم از اول تا آخر فیلم خندیدیدن؟ از هرکی بپرسی تو ایران اخراجی ها دیده و میشناسه. تاحالا چندنفرو دیدین که بگن مارو با بلیط نیم بها و بزور بردن؟! این آخر نامردیه که جماعتی خدامیلیارد تومن بدن که فیلمیو نیگا کنن بعد بگن مارو با بخشنامه بردن سینما! تازه اون بخشنامه ای هم که اون خانوم میگه دروغه اگه راسته بفرسته واسه سایت که چاپش کنه

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>ضیائ الدین:

در یک کلام:جدایی نادر از سیمین پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد!

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>مونا:

مادر من یکی از مدیران مدارس دخترانه شهر اراک است .بخشنامه ای براشون اومده بود و اجبار کرده بود که حتما دانش اموزان را به دیدن فیلم اخراجی ها ببرند و در اخرش هم تهدید کرده بودن اگر برخلاف بخشنامه عمل کنید چینین و چنان میشود!مدیران سایت اگرخواستن اون بخشنامه رو برایتان ارسال میکنم تا اینجا قرار دهید تا همه بدونند اخراجی ها چجوری پرفروش ترین فیلم ایران شده بود.حالا این فقط یه نمونه اش بود.بقیه ارگان ها هم همین کار رو کرده بودند.البته فکر کنم همه دیگه این موضوع رو بدونن و نیازی به گفتن نباشه!

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>در جواب اخراجی :

صد بار گفتم .یه بار دیگه میگم.خارجی ها از یه فیلم حمایت بکنند(مردمشان و نه مسئولان) شرف داره تا بخشنامه بفرستی تو تمام اداره ها با زور ملت رو راهی سینما بکنی!لابد این 600.000نفری که تو فرانسه فیلم رو دیدن همشون اپوزیسیون بودن و طرف دار یه جنبش!چشماتو باز کن .ملت دنیا ایران رو با جدایی نادر از سیمین میشناسه نه اخراجی ها و افراطی ها و یا فوتبالی ها! saman

0+0-

يكشنبه 9 مرداد 1390



>>>اخراجی:

هزاربار پایین بروید بالا بیایید اخراجی ها تو گیشه و فروش سالاره. تا قبل از اکران جدایی نادر از سیمین توی خارج و حمایت خارجیا ازش که همه تون قنبرک گرفته بودین و میگفتین فروش چه معنی میده؟ حالا باد تو غبغب انداختین؟ نه که هزارتا جریان مختلف سیاسی اپوزیسیون از فیلم "استاد" فرهادی حمایت نکردن؟!

0+0-

شنبه 8 مرداد 1390



>>>godfather:

خیلی خوشحال شدم از اینکه این فیلم موفق شده. بچه ها آخه چرا این فیلم رو با اخراجیها مقایسه میکنید. آخه اگه حمایتهای مالی دولتی و ارایه بلیطهای نیم بها به تمامی سازمانها و ارگانها نبود که اخراجیها فروش نمیکرد. .

0+0-

شنبه 8 مرداد 1390



>>>مجید:

حال کردیم.... حالا [...] بیاد زر بزنه......

0+0-

شنبه 8 مرداد 1390



>>>غلام آزادی:

جوک ساله ها!فکر کن.فیلم ایران تو یه کشور بیشتر فروش کنه!اونم با اختلاف دو میلیاردی!احتمالا آلمان و امریکا و ایتالیا هم بیشتر از ایران فروش داشته باشه.ایران میشه رتبه ی 5!!

0+0-

شنبه 8 مرداد 1390



>>>!Brave:

!Brave

0+0-

شنبه 8 مرداد 1390



>>>lemon:

mamnon va tabrik be asghar farhady

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>tioti:

wooow

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>kaveh:

موحد خیلی دوستت دارم .کاشکی میشد باهم دوست بشیم .این آی دی منه komolo65@yahoo.com

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>ایدین:

پسر این آمار کلی حرف برای کارگردانان و فیلم سازان ایرانی دارد.فکرش رو بکنید که یک فیلم که هزینه ساختش 300.000دلار است در دنیا 10.000.000دلار فروش کند.واقعا فیلمسازها باید از جناب فرهادی الگو بگیرند.خیلی خبر خوشی بود .برای تمام عوامل پرده سینما آرزوی موفقیت دارم.

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>gogoli:

این مقاله چه غوغایی تو فضای نت به پا کرده .هر تالار گفتگویی که میری و تو ی فیس بوک لینک این مطلب رو گذاشته.حتی تو یکی تعداد کلیک های این مطلب بالای 2000تا شده است.مرسی اصغر فرهادی عزیز که بعد از گذشت 6ماه از اولین اکران همچنان خبر ساز است

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>قیصر:

از فردا باید منتظر چرندیاته ساندیسیا باشیم!! قیمت بلیط اون کشورا گرونتره و این شرو ورا . . .

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>یونس از س..:

وایییییییییییییی بهترین خبر سال! فیلم سخیف و مبتذل اخراجی ها به رتبه 2 نزول کرد!

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>در جواب م::

درجواب م: اولا اون برای طرز فکر شما حکم کاسه گدایی رو داره عزیزم.خداروشکر فروش فیلم خوب سوزشی تو شما راه انداخته .خدا رو 100مرتبه شکر.درضمن خارجی ها فیلم رو ببینن بهتره که با زور ساندیس و کیک ملت رو ببری اخراجی ها تا پرفروش بشه!هاهاها

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>احمد:

به حسین: «جدایی نادر از سیمین» اولین اکرانش 20 بهمن ماه سال 1389 در سالن شماره 1 سینما آزادی بود و مردم و منتقدان و همه، فیلم رو برای اولین بار دیدن. مراسم اسکار 83 اگه اشتباه نکنم، اسفند ماه سال 1389 برگزار شد و فیلم نماینده ایران (بدرود بغداد) ماه ها پیش از اون انتخاب شده بود. انشاالله اسکار 2012 حتما می فرستنش. به سعید: خدا رو شکر که شاهکار اصغر فرهادی الآن در آمریکا اکران نشد. الآن فصل تابستان در آمریکاست و اکثر فیلم های پرفروش سال در این فصل اکران می شوند. مثلا اگه «هری پاتر و قدیسان مرگ :: قسمت دوم» نبود «جدایی نادر از سیمین» خیلی بیشتر از اینها تو انگلیس و آلمان فروش می کرد. کاش اصلا آغاز اکران «جدایی نادر از سیمین» از زمستان بود. خیلی حیف شد. با این حساب اگه «جدایی نادر از سیمین» زمستان تو آمریکا اکران بهش عالیه.

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>م:

خداروشکر بالاخره جدایی نادر با کمک استکبار جهانی تونست کمی از عقده فیلم اخراجی ها دربیاد! باید دور دنیا کاسه گدایی دست بگیری تا بتونی اخراجی ها رو شکست بدی رفیق

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>payam:

khob bod!tank u

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>دهن سرویس شده:

دهنمون رو سرویس کردید تا این قسمت جدید مقاله رو بزارید .100بار تو این دوهفته به سایتتون سر زدم .لطفا یکم برنامه ریزی داشته باشید و در یک تاریخ معین مقالات رو منتشر کنید .مثل قدیم ها که شنبه ها صبح منتشر میکردید.باتشکر

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>نیما.د:

عالی بود.تو بعضی از کشورها سال دیگه اکران میشه ها.مثل برزیل و سنگاپور

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>سامان:

در جواب دوستان که باز دوباره اسم اخراجی ها رو اورده اند: جدایی نادر از سیمین رو بچسبید.اسم اون سیرک رو نیارید.تبریک به اصغر فرهادی

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>رستم:

کمپانی فیلمیران چه ادم شده!یکی نشناسه فکر میکنه برادران وارنره.

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>توحید کریمی:

ایمیل نویسنده رو بدهید تا ما هم بتوانیم با او در تماس باشیم.ممنون

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>بهروز غابشی:

آمار فروش اخراجی ها در روستاهای افغانستان و بیایبان های دوبی هم اعلام کنید. چون تهیه کننده اش گفت فروش خوبی داشته است!

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>farshid:

چی به ما میرسه؟؟دلتون خوشه ها

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>اسکناس شمار:

10.000.000.000تومان!واقعا خیره کننده است.

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>یه خواهش:

چه سینمای با صفایی*یه خواهش دیگر داشتم.خواستم بگم شما که با این منابع امار فروش در ارتباط هستید فروش کامل این فیلم جناب کیارستمی به نام کپی برابر اصل رو در جهان اعلام کنید.بینهایت سپاسگذارم.

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>سعید:

فقط و فقط باید رو اکران تو آمریکا حساب بکنیم .با پخش کنننده ی قدرتمندی که پیدا کرده به احتمال زیاد فروش خوبی در آمریکا خواهد داشت.کاش الان اکران میشد میفهمیدیم چقدر فروش میکرد.:))))

0+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>حسين:

پس چرا پارسال تو مراسم اسكار نبود ؟ شايد اسكار هم ميگرفت ؟

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>مریم کیکاووسی:

امشب بخاطر شنیدن این خبر خوش یکی از بهترین شب های امسال برایم است.

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>میثم:

خدارو شکر سینمامون از بدبختی اینکه پرفروش ترین فیلمش اخراجی های مزخرف بوده در اومد!

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>di -di:

mer30!

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>یوگی:

یکم فیلم خوب بسازید تا مثل جدایی نادر از سیمین اکران بشود چون هم خودتون پولدار میشید و هم باعث میشوید مردم جهان ایران را همانگونه که هست بشناسند. در ترکیه هم هیچ استقبال نکرده اند

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>سحر:

خبر های خوب رو فقط باید تو سایت پرده سینما دنبال کرد.این موحد هم نمیدونم چه جور ادمیه.از یه طرف به خاطر نقد هری پاتر از دستش به شدت ناراحتم ولی از این طرف این خبر خوب رو داد.تبریک به اصغر فرهادی عزیز

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>سارینا:

تبریک

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>برای ساسان:

وطن فروشی به کمک بیگانه ها؟!!! بهتره این رنگ سبزت رو عوض کنی....

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>احمد:

راستی حواستون نبوده تو جدول، اکران در "کشور انگلیس" رو از قلم انداختین. از کشو 3 (آلمان) پریدین به کشور 5 (بلژیک)، اون وسط جای کشور 4 "انگلیس" هست که جا مونده. زودتر اصلاح کنین. راستی همیشه عکس جدید برای خبر بذارین، عکساتون فوق العاده ست. مرسیییییی.

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>فرود:

این سینمای کدوم کشوره؟چه سینمای با نمکی دارن.lشبیه به موزه است

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>ساسان:

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!با کمک خارجیها تونستیم پوز اخراجی ها رو بزنیم.

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>احمد:

تو فروش هم "بهترین" شد. حالا تو فروش هم سرمون رو بالا می گیریم تا فیلمی مثل اخراجی ها نتونه عرض اندام کنه. به امید روزی که فروش «جدایی نادر از سیمین» از سریال اخراجی ها (1 و 2 و 3) بیشتر بشه. ولی یکم حالم گرفته شد، با این وضعیت تو انگلیس فروشش به 1 میلیون دلار هم نمی رسه و این ناراحت کننده ست. فروش آلمان هم در حد فرانسه نیست و فقط می تونیم امیدوار باشیم که چند هفته دیگه هم در آلمان روی پرده باشه و هری پاتر باعث افت فروش فیلم نشه. به امید فروش 3-4 میلیون دلاری «جدایی نادر از سیمین» در آلمان و فروش فوق العاده در آمریکا.

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>لعیا:

اخراجی ها به جدایی نادر از سیمین:به تو باختم و تو این بازی رو بردی تبریک!!

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>abc:

امیدوارم این جدایی بتواند به درآمد 20 میلیون دلاری دست یابد:)))))))

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>eclipse:

با تشکر از مطلب خوبتان .چرا انگلیس تو جدول نیست؟

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>صنم:

جووووووووووووووووووونم!مرسی پرده سینما

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390



>>>نوجوون 14 ساله:

به به !!!!!!!!!آدم لذت می بره %%%%25%%%%%%

0+0-

پنجشنبه 6 مرداد 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.