پرده سینما

«دو اسلحه» صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد

علی ناصری









 

فیلم کمدی و اکشن دو اسلحه (2 Guns) در اولین هفته اکرانش با فروش 27.05 میلیون دلار در آمریکا پر فروش ترین فیلم هفته شد.

 

نمایی از فیلم دو اسلحهدر این فیلم که با هزینه 61 میلیون دلار ساخته شده است دنزل واشینگتن و مارک والبرگ ایفای نقش کرده اند. این فیلم که نهمین اثر بالتازار کارماکر در مقام کارگردان می باشد همچنان در سطح جهانی اکران نشده است و با توجه به موضوع و ستارگان حاضر در فیلم فروش بیشتری برای دو اسلحه پیش بینی می شود.

فیلم اکشن و تخیلی گرگ نما (The Wolverine) به کارگردانی جیمز منگولد در دومین هفته اکرانش با فروش  21.3 میلیون دلار دومین فیلم پر فروش آمریکا شد.

در این فیلم که آن را می توان قسمت جدیدی از مجموعه سینمایی مردان ایکس دانست هیو جکمن در نقش اصلی ظاهر شده است.

گرگ نما در سطح بین المللی در 68 کشور جهان اکران شده و 38.5 میلیون دلار در این هفته فروش داشته است و در مجموع دومین فیلم پر فروش هفته در جهان نیز می باشد. هزینه ساخت این فیلم 120 میلیون دلار بوده است.

قسمت دوم انیمیشن کمدی اسمورفها (The Smurfs 2) این هفته در سطح جهانی اکران شد و با فروش 17.5 میلیون دلار در آمریکا سومین فیلم پر فروش هفته شد.

نمایی از انیمیشن اسمورف هااسمورفها در سطح بین المللی با استقبال چشمگیرتری روبرو شد و در 44 کشور اکران شده 52.5 میلیون دلار فروش داشت که این رقم فیلم را در صدر جدول فروش جهان قرار داد.

در گروه نویسندگان، بازیگران و کارگردانی فیلم هیچ تغییری نسبت به قسمت اول آن دیده نمی شود و پیش بینی می شود که این انیمیشن محبوب که 105 میلیون دلار هزینه ساخت آن بوده یکی از موفق ترین فیلم های سال جاری در گیشه باشد.

تریلر ترسناک جادو شده (The Conjuring) به کارگردانی جیمز ون در سومین هفته اکرانش با فروش 13 میلیون دلار چهارمین فیلم پر فروش هفته در آمریکا شد. این فیلم در سطح بین المللی نیز در 14 کشوری که اکران شده است با فروش 11.6 میلیون دلار فروش قابل قبولی داشته و نسبت به هزینه ساخت 20 میلیون دلاری اش در سه هفته ای که از اکرانش می گذرد 137.1 میلیون دلار فروش داشته که رقم نسبتاً خوبی به نظر می رسد. فیلم های سینمایی دسیسه و اره از آثار نسبتاً معروف این کارگردان در مقام کارگردانی محسوب می شود.

نمایی از انیمیشن من نفرت انگیز 2انیمیشن کمدی من نفرت انگیز 2 (Despicable me 2) با وجود اینکه در پنجمین هفته اکرانش می باشد با فروش 10.1 میلیون دلار پنجمین فیلم پر فروش هفته در آمریکا شد. من نفرت انگیز 2 در سطح بین المللی نیز با فروش 13.8 میلیون دلار پنجمین فیلم پر فروش هفته در جدول جهانی شد. هزینه ساخت این فیلم 76 میلیون دلار بوده و تا امروز 713.66 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است که به نظر می رسد این رقم در هفته های آینده تغییر چندانی نداشته باشد.

فیلم های بالغ ها 2 (Grown ups 2Turbo، قرمز 2 (Red 2)، خشم (The Heat) و حاشیه آرام (Pacific rim) به ترتیب فیلم های ششم تا دهم جدول فروش آمریکا در این هفته می باشند.

فیلم اکشن و کمدی Kick-Ass 2 به کارگردانی جف والدو 16 آگوست در آمریکا اکران خواهد شد. در این فیلم که سومین اثر والدو در مقام کارگردان محسوب می شود آرون تیلور و جیم کری بازی کرده اند. با توجه به اینکه قسمت اول این فیلم با فروش نسبتاً خوبی روبرو بود پیش بینی می شود که Kick-Ass 2 نیز بتواند فروش قابل قبولی در گیشه جهان داشته باشد.

درام تاریخی باتلر (The Butler) به کارگردانی لی دنیلز نیز در 16 آگوست در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. در این فیلم تاریخی جان کیوزاک، فورست ویتاکر و لنی کراویز ایفای نقش کرده اند و با توجه به فضای خاص فیلم های دنیلز پیش بینی می شود که باتلر نتواند فروش چندانی داشته باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مهدی:

از پشتکار شما برای بروز کردن امار فروش فیلم مممنونم. اگه امکان داره درباره داستان هر فیلم توضیحی بدین

0+0-

پنجشنبه 17 مرداد 1392



>>>naghme:

kheli ghashang bood.merci aghaye naser.khaste nabashid.

0+0-

پنجشنبه 17 مرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.