پرده سینما

از راز چشمان جولیا رابرتز استقبال نشد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جولیا رابرتز در نمایی از راز چشمان آن‌هابا استقبال کمی که از «راز چشمان آن‌ها» به‌عمل آمد، این فیلم به‌عنوان کم‌اقبال‌ترین فیلم با بازی جولیا رابرتز در اولین آخر هفته اکران شناخته شد. به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، اکران قسمت دوم فیلم «عطش مبارزه؛ زاغ مقلد» با بازی جنیفر لارنس در سینماهای آمریکای شمالی ۱۰۱ میلیون دلار و همزمان در دیگر نقاط جهان فروشی ۱۴۶ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم هرچند نتوانست رکورد قسمت اول فیلم را که ۲۷۴ و ۹ دهم میلیون دلار فروخته بود بشکند، اما همچنان نشان داد که هواداران خودش را حفظ کرده است. «زاغ مقلد ۲» به کارگردانی فرانسیس لارنس ادامه داستان نبرد کتنیس را با حکومت خودکامه رییس‌جمهور اسنو که دونالد ساترلند ایفاگر نقش آن است، روایت می‌کند.

«اسپکتر» با بازی دنیل کریگ با فروشی برابر با ۶۵ و ۷ دهم میلیون دلار در سراسر جهان مجموع فروش خارجی خود را به ۶۷۷ و ۸ دهم میلیون دلار رساند و با فروش ۱۵۳ میلیون دلار در مجموع، فیلم دوم آمریکای شمالی نیز شد. بیست و چهارمین جیمز باند در دومین آخر هفته اکران سینماهای چین به فروشی برابر با ۱۲ و ۸ دهم میلیون دلار دست یافت. انیمیشن «پیناتس» با اکران در ۳۶۷۱ سالن سینما در سه هفته درمجموع ۹۸ و ۹ دهم میلیون دلار فروش کرد و در مکان سوم قرار گرفت. «راز چشمان آن‌ها» با بازی جولیا رابرتز، نیکول کیدمن و چویتل اجیوفور با اکران در ۲۳۹۲ سالن سینما ۶ و ۶ دهم میلیون دلار فروخت و کمترین فروش افتتاحیه یک فیلم با بازی جولیا رابرتز شد. این فیلم که در مکان پنجم جای گرفته را بیلی ری ساخته که بازسازی فیلمی آرژانتینی است که سال ۲۰۱۰ جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان را برد.*

«در کنار دریا» با بازی برد پیت و آنجلینا جولی با نمایش در ۱۲۶ سالن تنها ۱۸۵ هزار دلار فروش داشت. «کارول» به کارگردانی تاد هاینز با بازی کیت بلانشت نیز اکران محدود در چهار سالن سینما را تجربه کرد اما بیش از «در کنار دریا» فروخت و فروشی ۲۴۸ هزار و ۱۴۹ دلاری را ثبت کرد. «شب قبل» فیلمی کمدی به کارگردانی جاناتان لوین با بازی جیمز فرانکو، آنتونی مکی، ست روگن و جوزف گوردون لویت در ردیف چهارم پرفروش‌ها در آمریکای شمالی جای گرفته است. فیلم کمدی «کریسمس با کوپر‌ها» ساخته جسی نلسون با یک گروه بزرگ از بازیگران شامل آلن آرکین، جان گودمن، دایان کیتون، اد هریس، لیک لیسی و آمانداد سیفرید در مکان ششم و «مریخی» ساخته ریدلی اسکات با بازی مت دیمون مکان هفتم را در اختیار دارند. «پل جاسوسان» اسپیلبرگ با بازی تام هنکس در ردیف دهم جدول قرار گرفته است.

 

 

* برای مطالعه‌ نقد نسخه آرژانتینی راز چشمان آن‌ها، کلیک کنید بر لینک «عکس‌های یادگاری».

 


 تاريخ ارسال: 1394/9/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.