پرده سینما

تشكیل اتحادیه‌ی تازه برای تهیه‌كنندگان سینمایی ازسوی دولت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا سجادپور و جواد شمقدریتشكیل و تعیین یك اتحادیه واحد برای تهیه‌كنندگان سینما به مراحل خوبی رسیده است. و در آینده نزدیک و به زودی اخبار خوبی درباره جزئییات تاسیس و تشكیل این اتحادیه واحد در باره تهیه كنندگان سینما اعلام می شود.

 

تهیه‌كنندگان باز هم صاحب تشكیلات صنفی می‌شوند. مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد از تشكیل یك اتحادیه واحد در حوزه تهیه‌كنندگی خبر می‌دهد. او بدون آنكه به این پرسش پاسخ دهد چرا دولت متولی و پیش‌قدم برای تشكیل اتحادیه برای تهیه‌كنندگان سینمایی شده است، به ایلنا گفت كه تشكیل یك اتحادیه واحد در حوزه تهیه‌كنندگی به مرحله خوبی رسیده است.

تهیه‌كنندگان با داشتن چهار تشكیلات صنفی، بیشترین سابقه را در تعدد اتحادیه و صنف داشته و دارند: «اتحادیه شورای عالی تهیه‌كنندگان»‌ شامل «انجمن تهیه‌كنندگان مستقل سینمای ایران» و «مجمع فیلمسازان سینمای ایران» و «كانون تهیه‌كنندگان سینمای ایران» با 197 عضو در كل و نیز «اتحادیه تهیه‌كنندگان سینمای ایران» با 13 عضو.

علیرضا سجادپور (مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد) كه به‌عنوان نماینده معاونت سینمایی، مسئول رسیدگی به مشكلات تهیه‌كنندگان سینما شده است، درگفتگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: تشكیل و تعیین یك اتحادیه واحد برای تهیه‌كنندگان سینما به مراحل خوبی رسیده است. وی ادامه داد: در آینده نزدیك و به زودی اخبار خوبی درباره جزئیات تاسیس و تشكیل این اتحادیه واحد درباره تهیه‌كنندگان سینما اعلام می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1389/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.