پرده سینما

حبیب ایل‌بیگی مدیر كل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری شد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، با صدور حكمی حبیب ایل‌بیگی را به سمت مدیر كل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری منصوب كرد.

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، متن حكم محسن مومنی خطاب به حبیب ایل‌بیگی به این شرح است:

نظر به صلاحیت‌های فرهنگی و هنری، سوابق و تجربیاتی كه در این عرصه اندوخته‌اید، جنابعالی را به عنوان مدیر كل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری منصوب می‌كنم. امیدوارم با تاییدات الهی و بهره‌گیری از معارف و یافته‌های علمی مرتبط، مجموعه اقدامات این واحد در دوران تصدی حضرتعالی بتواند نقشی موثر در تحقق رسالت‌های اصلی حوزه هنری ایفا نماید و بیش از پیش زمینه‌ساز خلق آثار هنری متعهد به ارزش‌های الهی و انسانی انقلاب اسلامی باشد.

در این راستا جلب همكاری همه واحدهای ستادی، مراكز استانی، دستگاه‌های ذیربط و رسانه‌های ارتباط جمعی برای انعكاس فعالیت‌های انجام شده در حوزه هنری و رساندن پیام این آثار به مخاطبان داخل و خارج از كشور می‌تواند حوزه هنری را در جایگاه شایسته خود معرفی نماید و در سپهر تیره تبلیغات دروغین و گسترده جهان معاصر چراغی از ایمان و معنویت برافروزد. برنامه‌ریزی روی جریان‌سازی خبری و رسانه‌ای، ایجاد پیوندهای درونی از خانواده بزرگ حوزه هنری از جمله انتظارات دیگر اینجانب از اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل است.

بر خود لازم می‌دانم از زحمات بی‌دریغ و مخلصانه برادر عزیزم غلامرضا قاسمی دهشالی كه در دوره مدیریت خود منشا تحولات مهمی در این حوزه شدند، تشكر و قدردانی كنم. امیدوارم ایشان در ادامه مسئولیت خود در حوزه هنری استان گیلان بیش از پیش موفق و سرفراز باشند.

از خداوند متعال برای جنابعالی و همكاران پرتلاشم در اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به ادبیات و هنر انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

حبیب ایل‌بیگی سابقه سال‌ها فعالیت در روابط عمومی وزارت ارشاد و ادارات و معاونت‌های تابعه را در كارنامه دارد و آخرین مسئولیت وی پیش از تصدی سمت در حوزه هنری، مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی بود. ایل‌بیگی چند دوره پیاپی مدیریت روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را هم به عهده داشته داشت.

 

در همین رابطه بخوانید

اسفند 1388-ایل بیگی رفت و یک صندلی خالی پشت سرش به جا گذاشت

 

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/8/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.