پرده سینما

لئوناردو دی کاپریو پولسازترین بازیگر سال شناخته شد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

لئوناردو دی‌کاپریو به لطف فروش 1/1 میلیارد دلاری دو فیلم سرآغاز و شاتر آیلند در دنیا پولسازترین بازیگر سال 2010 شناخته شد.

 

لئوناردو دی کاپریوحضور ستاره سرآغاز در صدر فهرست پولسازترین بازیگران سال 2010 باعث تعجب نیست؛ نکته عجیب حضور یک بازیگر کمتر شناخته شده در رده دوم این فهرست است.

میا واسیکووسکا به خاطر بازی در آلیس در سرزمین عجایب به کارگردانی تیم برتن که 03/1 میلیارد دلار در دنیا فروخت، در رده دوم فهرست پولسازترین بازیگران است که از سوی مجله فوربس منتشر شده است.

واسیکووسکا بالاتر از جانی دپ همبازی خود در آلیس در سرزمین عجایب قرار گرفت، چرا که حال بچه‌ها خوب است دومین فیلم او در سال 2010 بیش از توریست دیگر فیلم دپ در این سال فروش داشت.

رابرت داونی جونیر که آیرون من 2 و روز تولد بچه او در مجموع 808 میلیون دلار فروش داشت در رده چهارم فهرست فوربس قرار دارد.

دانیل رادکلیف هم به لطف فروش 780 میلیون دلاری هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1 در سطح جهانی نفر پنجم فهرست است.

 

منبع: خبر آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر / 21 دسامبر

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/10/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مدیر برنامه:

اینجانب مدیر یرنامه های آقای مهندس رویایی قویا انتساب نظری با اسم ایشان را مردود و فاقد وجاهت حقیقی دانسته و اعلام می دارد ایشان در این باب و سایر مضوعاتی از این دست اساسا اظهار عقیده مصرح نمی فرمایند و شخصی که از نام ایشان جهت ثبت نظر استفاده کرده معلوم الحال و فاقد هویت قابل ذکر بوده اند که با هویت مجعول اقدام به ثبت نظر کرده اند!!!! .بدینوسیله تطابق نام و نظر مردود و تکذیب می شود.

0+0-

يكشنبه 12 دي 1389



>>>بهروز میلانی فر:

واقعا قبولش دارم

0+0-

چهارشنبه 8 دي 1389



>>>شهریار امامی:

وقتی یک هنرپیشهجوون به جای بازی توی فیلمای عامه پسند، بره حق و حقوق اقتباس زندگی هوارد هیوز را بخره و بخواد نقش هوارد هیوز را خودش بازی کنه و بعد نتیجه بشه فیلم "هوانورد" اسکورسیزی، خب حقشه که به جاهای بالا صعود کنه و مرد اول سال بشه.

0+0-

جمعه 3 دي 1389



>>>سعید:

هم بازیش خوبه و هم قیافش!

0+0-

پنجشنبه 2 دي 1389



>>>niki.m:

leo yeki az bazigarayi hast ke vaghean kheili kheili danast va be har vasete va rabetee to filmha bazi nemikone az nazar man yeki az behtarin bazigaraye cinemaye holiwod hast va vaghean ham ke karesh alie

0+0-

پنجشنبه 2 دي 1389



>>>مجید رویایی:

دی کاپریو هنرپیشه متوسطیه، فقط مدیر برنامه خوبی داشته. همین!

0+0-

پنجشنبه 2 دي 1389



>>>اشلی:

تبریک به دی کاپریو! فیلم \"تلقین\"عالی بود!

0+0-

پنجشنبه 2 دي 1389



>>>محمد2009:

جفت فیلمهای امسالش محشر بود.یکی از یکی بهتر.واقعا امسال گل کاشت!مال ایران هم لابدجواد رضویان جون شد!

0+0-

چهارشنبه 1 دي 1389



>>>سعید:

هرکی جای اون بود بعد از تایتانیک می شد زاک افرون و توی چند تا High school Musical بازی می کرد. اما اون عقل به خرج داد. هوانورد یادتون هست؟ آفرین لئوناردو. اسکار هم میگیری.

0+0-

چهارشنبه 1 دي 1389



>>>پژمان. ع:

دی کاپریو یک دوره طولانی مستمر خودسازی داشته. این از مقایسه عکس های فیلم تایتانیک و اتاق ماروین با عکسهای امروزش معلومه. این موفقیت حق اونه.

0+0-

چهارشنبه 1 دي 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.