پرده سینما

تشکر از شهاب حسینی به خاطر اهدای جایزه خود به جمعیت امام علی (ع)

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) با صدور بیانیه‌ای از شهاب حسینی، هنرمند سینمای ایران، به دلیل اهدای جایزه خود از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، به این جمعیت، تشکر کرد. در این بیانیه آمده است: آرزو داریم تا با گام نهادن در این عرصه، کارگردان این جمعیت که همگی به عشق و ارادت حضرتش گام در این راه استوار می کنیم، خود، شیرینی این نقش را در جانتان ریخته و با دیپلم های افتخاری از جنس لبخند نادر یک کودک دل شکسته و فراموش شده و التیام زخم های یک زن سرپرست خانوار را نثار قدم هایتان گرداند.

 

 

 شهاب حسینیجمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) از شهاب حسینی هنرمند محبوب سینمای ایران، با صدور بیانیه ای تشکر کرد.

جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) یک نهاد مستقل دانشجویی مردمی، غیرسیاسی و دارای مقام مشورتی خاص در شورای امور اجتماعی- اقتصادی سازمان ملل متحد است که در زمینه شناسایی معصلات و رفع آن، فعالیت می نماید. جمعیت مذکور در سال 1378 توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تشکیل گردیده و در سال 1379 در وزارت کشور با شماره ثبت 19061 آغاز به فعالیت نمود. فعالیت های این جمعیت با استقبال گسترده مردمی دانشجویی رو به رو شد.

متن تشکر این جمعیت از شهاب حسین به شرح زیر است:

 

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

هنرمند گرامی جناب آقای سید شهاب‌الدین حسینی

بسیاری از بازیگران معروف در جهان، درانتخاب فیلم‌نامه، کارگردان، صحنه و موصوع حساسیت بسیاری دارند و به نوعی هنر خود را برای نان ارزان نمی‌فروشند، اما کمند هنرمندانی که در عرصه زندگی، هنر خود را و جایگاه خود را در خدمت کودکانی قرار می‌دهند که اگر ذره‌ای توجه و تربیت چاشنی زندگی فقیرانه شان می‌بود، در عرصه زندگی افتخارات زیادی برای خود و نیز پیشرفت ایران عزیزمان می‌آفریدند و جایگاه‌های بلندی را از آن خود می‌نمودند.توجه و انتخاب جناب عالی برای نقش آفرینی در صحنه ای که بازیگرانش کودکان محروم و مظلوم ایران عزیزمان، فیلم نامه اش ایجاد امید و مهر و حمایت از فراموش شده ترین و محروم ترین کودکان و صحنه اش کوچه پس کوچه های فقر زده شهر ها و روستاهای محروم است، موجب تحسین و تقدیر فراوان است.آرزو داریم تا با گام نهادن در این عرصه، کارگردان این جمعیت که همگی به عشق و ارادت حضرتش گام در این راه استوار می کنیم، خود، شیرینی این نقش را در جانتان ریخته و با دیپلم های افتخاری از جنس لبخند نادر یک کودک دل شکسته و فراموش شده و التیام زخم های یک زن سرپرست خانوار را نثار قدم هایتان گرداند.امید است این حرکت ارزشمند شما در جامعه هنری تسری یافته و افتراقی بین هنرمندان مشهور و هنرمندان محبوب در جامعه ایجاد نماید.

جمعیت امدادا دانشجویی مردمی امام علی (ع)

 

شهاب حسینی، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل مرد در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، جایزه خود را به جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) اهدا کرده بود.


 تاريخ ارسال: 1389/12/4
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>شقایق:

خوشم میاد از این بازیگرای جوونی که بدون این که بخوان ادا و اصول بیخودی در بیارن تو کار خیر هستن شهرت باعث نشده اصول انسانی رو از یاد ببرن

0+0-

چهارشنبه 11 اسفند 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.