پرده سینما

در اکران دوم بهار پایان‌نامه، مرهم و ورود آقایان ممنوع روی پرده می‌روند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طناز طباطبایی در فیلم مرهمسه فیلم سینمایی پایان‌نامه، مرهم و ورود آقایان ممنوع در برنامه دوم اکران بهار 90 روی پرده می‌رود.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش به خبرنگار مهر گفت: در اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال 90 درباره تخلفات تعدادی از سینماها در نوروز بررسی شد و به زودی به این تخلفات رسیدگی می‌شود، قانون و نظم باید در اکران سینماها اجرا شود.

وی ادامه داد: درباره فیلم‌هایی که اکران دوم بهار روی پرده می‌روند صحبت شد و سه فیلم پایان نامه به کارگردانی حامد کلاهداری، ورود آقایان ممنوع ساخته رامبد جوان و مرهم به کارگردانی علیرضا داودنژاد در نوبت هستند و به ترتیب در گروه سینمای استقلال، آفریقا و آزاد روی پرده می‌روند، توافق‌های اولیه انجام شده و در جلسه هفته آینده قرارداد این فیلم‌ها ثبت و قطعی می‌شود.

کاوش افزود: آیین‌نامه جدید شورای صنفی نمایش در مجمع عمومی به تمام تهیه‌کنندگان ابلاغ شده و به همین دلیل آنها باید قوانین جدید را اجرا کنند و اجرا نکردن این قوانین تخلف محسوب می‌شود.

 


 تاريخ ارسال: 1390/1/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ح. ن :

دمت گرم کامی دمت گرم همه با هم به کوری چشم رضا منتظری از پایان نامه حمایت خواهیم کرد. این شخص تنها فردی است که تا کنون از این فیلم ناب سینمای ایران بد گفته است اگر باور ندارید در گوگل سرچ کنید همه از این فیلم تعریف کرده اند.

0+0-

شنبه 20 فروردين 1390



>>>کامی:

حالا که اینطور شد میرم پایان نامه رو هم هزار بار میبینم تا چشم دشمناش بزنه بیرون ( مثل قورباغه مخصوصن چشای رضا منتظری که اینقد به فیلم بد و بیراه گفته

0+0-

چهارشنبه 17 فرورد¡




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.