پرده سینما

جمال شورجه از عضويت در شوراي‌عالي سينما استعفا داد

پرده سینما

   

 

 

 

 

 

 

 

 

جمال شورجه. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینماجمال شورجه كارگردان و تهيه‌كننده از عضويت در شوراي‌عالي سينما استعفا داد. به گزارش فارس استعفاي اين عضو شورايعالي سينما در شرايطي صورت مي‌گيرد كه وي در اختتاميه نخستين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم كيش نيز به همراه هنرمنداني چون محسن‌ علي‌اكبري، فرح‌الله سلحشور و... در اعتراض به حضور برخي چهره‌هاي سياسي در اين جشنواره، سالن را ترك كرد. شورايعالي سينما زيرنظر رئيس جمهور و در دفتر وي تشكيل مي‌شود.

جمال شورجه ضمن اعلام خبر استعفاي خود از حضور در شوراي‌عالي سينما  گفت: استعفاي من از حضور در جلسات شوراي‌عالي سينما بي‌ربط با جريانات اخيري كه در كشور رخ داد و موضع‌گيري‌هاي رئيس جمهور نبوده است. البته فرصت و رغبتي براي حضور در جلسات را هم ندارم.

وي در ادامه افزود: فرمان مقام معظم رهبري براي همه واجب‌الاطاعه است و اما ديديم در هفته‌هاي اخير موضع‌گيري‌هايي از سوي رئيس‌جمهور صورت گرفت كه كشور را دچار تشنج كرد و دودستگي ميان اصولگرايان ايجاد شد. متاسفانه دشمن توانست به اندازه كافي از فرصت پيش آمده سوءاستفاده كند و عليه انقلاب و اركان نظام تبيلغات گسترده‌اي صورت گرفت.

كارگردان 33 روز در ادامه افزود: امام راحل(ره) فرمودند هرجا كه ديديد دشمن از مواضع شما طرفداري مي‌كند بدانيد موضع‌گيري‌تان اشتباه بوده است. در اين يكي دو هفته اخير فرصتي ايجاد شد تا دشمن به دست افشاني و پايكوبي بپردازند و منافع انقلاب و مصالح كشور به دليل تخطي از فرمان مقام معظم رهبري توسط رئيس جمهور دچار پاره‌اي از مشكلات شود.

وي در خاتمه افزود: اكثر اصولگرايان و نيروهاي متعهد به انقلاب به خدمات بي دريغ و شبانه روزي رئيس جمهور معترف هستند اما متاسفانه حضور يكي از عناصر وابسته در كنار آقاي احمدي‌نژاد خدمات ايشان را زير سؤال مي‌برد و حمايت‌هاي ايشان از فرد مذبور هنوز هم ادامه دارد. اميدواريم خداوند به ما بصيرت كامل و لازم عنايت فرمايد.

 

  


 تاريخ ارسال: 1390/2/11
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بيگلي بيگلي:

جمال ، جمالتو عشقه !

0+0-

دوشنبه 12 ارديبهش




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.