پرده سینما

شمقدری در معاونت سینمایی می ماند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شمقدری: فارغ از شایعات به فعالیت در معاونت سینمایی ادامه می‌دهم

 

جواد شمقدری. عکس از حسین صالحی. فارسمعاون امور سینمایی وزارت ارشاد در خصوص شایعاتی كه در خصوص بركناری‌اش منتشر شده، توضیح داد: جریانی ناچار شده تا با تكیه بر موج شایعات كار خودش را سامان دهد، اما من فارغ از شایعات به فعالیت در معاونت سینمایی ادامه می‌دهم.

جواد شمقدری در گفت‌وگو با فارس در خصوص شایعاتی كه در خصوص بركناریاش منتشر شده، اظهار داشت: از روز اولی كه مسئولیت معاونت سینمایی بر دوش من و همكارانم گذاشته شد، پروژه بركناری من نیز كلید خورد.

وی ادامه داد: طبیعی است جریانی كه توانسته بود سال‌ها در غفلت مدیران فرهنگی و اجرایی نظام به حوزه سینما چنبره بزند و تمام مأموریت‌های همسو با جریان اپوزیسیون نظام را در سینما حمایت و پشتیبانی ویژه كند، از دست رفتن این موقعیت را برنتابیده و به فكر تسلط دوباره بر سینما باشد.

شمقدری گفت: بخش عمده‌ای از مخالفت‌ها و تشنج‌آفرینی‌ها در سینما در این 19 ماه با همین قصد شكل گرفت. این جریان پس از آنكه دریافت علی‏رغم همه سنگ‌اندازی‌ها و جوسازی‌ها مدیریت جدید سینما بر مدار تعادل و تلاش و همدلی و رونق سینما به‌خوبی عمل كرده است، ناچار شد با تكیه بر موج شایعات كار خودش را سامان دهد.

وی گفت: به هر حال ممكن است این جوسازی‌ها و گزارشات مغرضانه بعضی‌ها را نسبت به كارنامه این معاونت دچار تردید كند ولی آنچه مهم است هماهنگی و همدلی بسیار بالایی است كه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‏خصوص با مقام عالی وزارت جناب آقای دكتر حسینی وجود دارد.

شمقدری تصریح كرد: ما فارغ از شایعات به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم و به برنامه‌های آینده و سیاست‌گذاری‌های متناسب با اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران پای می‌فشاریم.

معاون امور سینمایی گفت: دو روز پیش قبل از سخنرانی رئیس جمهور محترم جناب آقای دكتر احمدی نژاد در كنفرانس بین‌المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه، دیدار كوتاهی با ایشان داشتم و عرض كردم من سرباز نظام و دولت مورد تأیید رهبری هستم و هرآنچه مصلحت باشد با كمال میل می‌پذیرم كه ایشان فرمودند این اخبار جابهجایی، شایعه‌ای بیش نیست.

صبح امروز برخی سایت‌های خبری از شایعه حضور علیرضا رضاداد مدیرعامل اسبق بنیاد سینمایی فارابی به عنوان جایگزین جواد شمقدری خبر داده بودند.


 تاريخ ارسال: 1390/2/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.