پرده سینما

ميرعلايي: تلاش کنیم تا جشنواره کودک، بهترین رویداد سینمای ایران باشد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sdn hpln ldvughddدبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به همراه مدیران ستادی تهران با مدیران ستادی جشنواره در استان اصفهان دیدار کردند. سیداحمد میرعلایی در این دیدار گفت: باید تلاش کنیم تا جشنواره فیلم کودک، بهترین رویداد سینمای ایران باشد.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، سیداحمد میرعلایی در این دیدار تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک به لحاظ اهمیت و جایگاه جشنواره‌ای معتبر و در سطح الف جهانی است و به نوعی بزرگ‌ترین رویداد موضوعی کشور به شمار می رود که باید زمینه تعالی جایگاه آن را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: بیست و پنج سال از عمر این رویداد می‌گذرد و باید دست به دست هم دهیم و با برنامه‌ریزی مناسب این جشن ملی را برای کودکان و نوجوانان این سرزمین به گونه‌ای باشکوه رقم زنیم تا جشنواره فیلم کودک برگ زرین دیگری در فرهنگ ایران اسلامی باشد و برای رسیدن به این اتفاق به همدلی ، فعالیت دلسوزانه و وفاق ملی نیازمندیم.

میرعلایی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که شعار اصلی جشنواره یعنی نشاط و شادابی برای کودکان ، امید و تعالی برای نوجوانان و مهربانی و همدلی برای خانواده را ابتدا بین برگزار کنندگان این رویداد متجلی کنیم و سپس آن را به همه مخاطبان و مردم ایران و حتی در سطح جهانی منعکس کنیم تا جشنواره بیست و پنجم به بهترین دوره این رویداد مبدل شود.

وی افزود: پروانه‌های جشنواره روزی متولد شدند و امروز با فعالیت‌های صورت گرفته به بلوغ رسیده‌اند و این بلوغ و بالندگی جشنواره و پروانه هایش باید به مخاطبان کودک و نوجوان یعنی صاحبان اصلی جشنواره منتقل شود.

در این دیدار هماهنگی‌های لازم بین مدیران ستادی تهران و اصفهان صورت گرفت و به نوعی با تشریح برنامه‌ها ،  جشنواره وارد مرحله جدی‌تر شد. بازدید از سالن‌های نمایش، محل اقامت میهمانان، ساختمان رسانه‌ای و دیگر امکانات جشنواره نیز در این سفر صورت گرفت.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 23 تا 27 آبان ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1390/6/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.