پرده سینما

فرانکو نرو با فیلمی جدید بر پرده سینما می آید

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

فرانکو نرو به همراه کاترین دونوو در فیلم تریستانافرانکو نرو بازیگر کلاسیک سینمای ایتالیا که در ایران با فیلم هایی نظیر کئوما، اعترافات یک کمیسر پلیس، بازپرسی به پایان می رسد، پیکار سپید دندان، نبرد رودخانه نرتوا، 21 ساعت در مونیخ،  و... شناخته شده است، با فیلم فانتزی و علمی ـ تخیلی دستور تازه دوباره بازی در نقش اصلی یک فیلم سینمایی را تجربه می‌کند. نرو که بازی در حدود 180 فیلم سینمایی یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایتالیا است از سال 1962 تا امروز به مدت پنجاه سال فعالیتی مستمر در عرصه بازیگری داشته است.

به گزارش فارس، فیلمبرداری این فیلم که در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و رسانه‌های گروهی ایتالیایی اخبار مربوط به آن را نداشتند، چند روز قبل تمام شد.

فرانکونرو که طی سال‌های اخیر بیشتر در پروژه‌های تلویزیونی بازی کرده، در دستور تازه در نقش دکتر ون مورگن بازی می‌کند و باید ناجی جهان باشد.

قصه فیلم در سال 2033 رخ می‌دهد که پس از شیوع یک ویروس خطرناک، بخش بسیار بزرگی از جمعیت کره زمین از بین می‌رود. از آنجا که اکثر شهرهای جهان فاقد امکانات زندگی هستند، شهر تازه‌ای احداث می‌شود و بازماندگان به این محل تازه انتقال داده می‌شوند.

دکتر ون مورگی برای کار تحقیقی خود (و پیدا کردن درمان برای نجات جان بازماندگان) ۵ نفر را انتخاب و آزمایشات خود را شروع می‌کند.او در تحقیقات خود با ماجراهای تازه‌ای روبرو می‌شود که خط اصلی قصه دستور تازه را تشکیل داده و به پیش می‌برد.

این فیلم را مارکو روسون براساس فیلم نامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است. وی درعین حال تهیه کننده اصلی دستور تازه نیز هست.این درام فانتزی اولین کار بلند سینمایی روسون در مقام فیلم‌ساز، پس از ساخت چند فیلم کوتاه است.

دستور تازه با هزینه‌ای ۳۰ میلیون دلار تهیه شده و قرار است برای دسامبر سال 2012 به روی پرده سینماهای ایتالیا و چند کشور بزرگ اروپا برود.

فرانکو نرو فعالیت بازیگری را از دهه شصت میلادی آغاز کرد و دهه هفتاد میلادی دوران اوج کاری او بود. وی در کنار همکاری با فیلم‌سازی غیرمتعارف ایتالیا، در فیلم‌های مردم پسند زیادی هم بازی کرد. از مهمترین فیلم های او می توان به کاملوت (1967) ساخته جاشوا لوگان و تریستانا (1970)به کارگردانی لوئیس بونوئل اشاره داشت.

تماشاگران سینما سال قبل او را در فیلم انگلیسی زبان نامه‌هایی به ژولیت در نقش یک پیرمرد زنده دل دیدند.

وی به جای یکی از کاراکترهای انیمیشن‌ کامپیوتری ماشین‌ها۲ هم صحبت کرد.


 تاريخ ارسال: 1390/9/3
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>dezire:

moteshakerim az szite khobetan aghaye Fazeli.

0+0-

پنجشنبه 10 آذر 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.