پرده سینما

هدیه تهرانی پشت میز دوبله یک انیمیشن

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با حضور هدیه تهرانی در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی‌سازی دیالوگ‌های انیمیشن سینمایی تهران 1500 به پایان رسید.

 به گزارش روابط عمومي انجمن گويندگان جوان، اين بازيگر سينما که گويندگي نقش «نازي» را در اين انيميشن بر عهده دارد، تغييرات نهايي ديالوگ‌هاي نقش‌اش را در حضور بهرام عظيمي، كارگردان و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ  اين انيميشن اعمال كرد.

رئيسي تجربه همکاري با تهراني را به عنوان يک بازيگر مطرح سينما تجربه‌اي فراموش‌نشدني خواند و گفت: ايشان با دقت بسيار زياد به حالات و حرکات کاراکترش در انيميشن و به‌کارگيري تجربه بازي در سينما و همچنين اجرا با شيوه‌اي خاص که تلفيقي از هوش، خلاقيت و حس به‌طور همزمان بود، به گويندگي و ايفاي نقش‌اش پرداخته و با علاقه‌اي که به ژانر انيميشن دارد، علاوه بر صرف انرژي ويژه، يکي از نقش‌هاي متفاوت و به‌ياد ماندي‌اش را خلق كرد.

رئيس انجمن گويندگان جوان با اشاره به پايان نهايي‌سازي ديالوگ‌هاي اين انيميشن اظهار کرد: طي روزهاي گذشته افرادي چون بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، محمدرضا شريفي‌نيا، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي نيز در استوديو انجمن گويندگان حضور پيدا كردند و با انرژي كه گذاشتند كارشان را به بهترين شكل انجام دادند.

انيميشن تهران 1500 كه براي حضور در سي‌امين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود، شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد و از شخصيت‌ و كاراكترهاي بازيگران مشهور سينما بهره برده است.

فيلمنامه تهران 1500 را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته‌اند.

فیلم در ژانر كمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی 160 ساله به‌نام اكبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحویل سال 1500 هجری شمسی است. در سال 1500 ربات‌ها در كنار مردم زندگی می‌كنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امكانات پیشرفته پزشكی تا 160 سال زندگی كنند.

 

هدیه تهرانی سر دوبله فیلم انیمیشن تهران 1500

هدیه تهرانی و بهرام عظیم پور هنگام دوبله فیلم انیمیشن تهران 1500

هدیه تهرانی سر دوبله فیلم انیمیشن تهران 1500

منبع: خبرآنلاین


 تاريخ ارسال: 1390/10/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.