پرده سینما

مستندی درباره آرشاک غوکاسیان به روایت شاهرخ بحرالعلومی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آرشاک غوکاسیانفیلم دوبلور ساکت درباره آرشاک غوکاسیان باحضور بهرام رادان، حامد بهداد و سیدابراهیم بحرالعلومی آماده نمایش شد.

مستند بلند دوبلور ساکت که پُرتره‌ای درباره‌ی آرشاک غوکاسیان دوبلور قدیمی سینمای ایران است، در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید و آماده نمایش عمومی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌‌عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند به کارگردانی شاهرخ بحرالعلومی، زندگی و فعالیت‌های هنری آرشاک غوکاسیان دوبلور با سابقه‌ سینمای ایران را به تصویر می‌کشد که پس از 30 سال مهاجرت، به کشور باز می‌گردد تا کاری که بدان عشق می‌ورزد را ادامه دهد.

برپایه این گزارش، در این فیلم مستند، بهرام رادان و حامد بهداد دو هنرپیشه مشهور سینمای ایران هم حضور دارند. این گزارش می‌افزاید: عوامل تولید فیلم مستند 75 دقیقه‌ای دوبلور ساکت به این شرح هستند:

پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: شاهرخ بحرالعلومی، تصویربرداران: ارشیا شکیبائیان، امیر فیروز و رضا شهی، صداگذاری: نوید فشامی، تدوینگر: الناز فرزادمهر، مدیر تولید: حسین نقیان، مدیر تدارکات: فائزه عباسی، تهیه‌کنندگان: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شاهرخ بحرالعلومی؛ باحضور: آرشاک غوکاسیان، بهرام رادان، حامد بهداد و سیدابراهیم بحرالعلومی.

مستند بلند دوبلور ساکت به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز ارائه شده تا برای اولین بار در بخش «مستند فجر» به نمایش عمومی درآید.


 تاريخ ارسال: 1390/10/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.