پرده سینما

رکوردشکنی در پيش فروش بلیت‌ها در جشنواره فجر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

استقبال بی‌سابقه مخاطبان از پیش فروش بیلت‌های جشنواره فیلم‌ فجر

 

استقبال از پیش فروش بلیت‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در اولین روز به قدری زیاد بود كه در همان دقایق اولیه تمامی بلیت‌های بعضی از سالن‌های سینمایی به فروش رسید.

به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مسئول پیش فروش بلیت‌های جشنواره با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از فروش اینترنتی بلیت‌ها گفت: پیش فروش امروز بلیت‌های جشنواره سی‌ام فیلم فجر، در مقایسه با كل پیش فروش بلیت‌ها در دوره‌های گذشته، بیشتر بوده است. چنین استقبالی بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار توانستیم همزمان با پیش فروش برنامه كامل سالن‌های سینمایی و نمایش فیلم‌ها را ارائه كنیم. بیشتر استقبال به خاطر همین نظم و داشتن جدول بود. به نحوی كه مردم می‌دانستند بلیت چه فیلمی را می‌خرند. ركورد سال‌های گذشته در پیش فروش بلیت، امسال در عرض سه ساعت شكسته شد.

سیمون سیمونیان با تاكید بر توجه مخاطبان به بخش سینمای ایران و فروش رفتن بلیت‌های این بخش، افزود: در مرحله اول بلیت فیلم‌های مسابقه سینمای ایران به فروش رسید و بعد هم بیشترین فروش مربوط به مسابقه سینمای بین‌الملل و سینمای سه بعدی بود. اما در نهایت بلیت‌های بخش‌های دیگر از جمله بخش مستند و آیینه سینمای ایران و همینطور بخش‌های جانبی بین‌الملل هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی با اشاره به حجم بالای متقاضیان و افراد در انتظار خرید بلیت، خاطرنشان كرد: در حال حاضر بالای شش هزار نفر در انتظار هستند. باید با دبیر جشنواره فجر صحبت كنیم تا در صورت امكان ظرفیت‌ها را بالا ببریم. ممكن است بتوانیم ظرفیت بخش‌های دیگر را كم كنیم و به بخش مسابقه سینمای ایران و بخش‌های مورد توجه اضافه كنیم.

همچنین مهدی شكری‌آذر از دیگر مسئولان پیش فروش اینترنتی  در خصوص افزایش چند هزار نفری متقاضیان عنوان كرد: در همان ساعت اولیه 10 تا 15 هزار نفر به صورت آنلاین به دنبال فیلم‌های مورد علاقه‌شان بودند.

وی در مورد احترام گذاشتن به مخاطبان و تحویل برنامه همراه به فروش بلیت‌ها گفت: این كار بسیار خردمندانه بود. چرا كه احترام به مخاطب را می‌رساند و به او حق انتخاب می‌دهد.

پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر به صورت اینترنتی از سه شنبه 27 آغاز شده و تا پنجشنبه 29  دی ماه ادامه دارد.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 22 تا 24 بهمن ماه در تهران و شهرستان‌های دیگر برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1390/10/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.