پرده سینما

مریل استریپ: صدای آمریکایی‌ها را می‌شنوم که می‌گویند وای نه، باز‌ هم او!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریل استریپ، بازیگر هالیوودی که برای سومین بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن سال شد، هنگام دریافت جایزه‌اش در حالی که می‌خندید، گفت: صدای آمریکایی‌ها را می‌شنوم که می‌گویند وای نه، باز هم او!

 

مریل استریپ در اسکار 2012به گزارش فارس به نقل از آسوشیدپرس، مریل استریپ بازیگر ۶۲ ساله هالیوود که امسال برای هفدهمین بار برای بازی در نقش مارگارت تاچر در فیلم بانوی آهنین نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود، توانست این جایزه را به خود اختصاص دهد.

این سومین باری است که این بازیگر برنده جایزه اسکار می‌شود، پیش از این نیز بازیگرانی چون جک نیکلسون، والتر برنان، و اینگرید برگمن سه بار برنده جوایز اسکار شده‌اند.

مریل استریپ هنگام دریافت جایزه‌‌اش ضمن تشکر از برگزارکنندگان آکادمی و حضار به شوخی گفت: زمانی که نامم را صدا زدند، می‌شنیدم که حداقل نیمی‌ از آمریکایی می‌گویند: وای نه! باز هم او.

استریپ افزود: از این حرف‌ها که بگذریم باید از همین جا از طرفداران و همچنین همسر عزیزم، دان گومر - که یک مجسمه‌ساز است - تشکر کنم.

استریپ همچنین هنگامی که فیلم بانوی آهنین به عنوان برنده جایزه اسکار بهترین گریم معرفی شد، در مصاحبه با برخی از مطبوعات گفت: زمانی که برای اولین بار با گریم یک فرد پیر خودم را دیدم مثل این بود که پدرم را دیده‌ام، شاید پدرم شبیه مارگارت تاچر بوده است.

وی افزود: زمانی که پس از گریم در آینه نگاه کردم، توانستم از همان لحظه اول با این تصویر به عنوان خود اصلی‌ام، خو بگیرم. این خود من بودم و این خیلی مهم بود.

بنا براین گزارش، استریپ پیش از این بار اول سال ۱۹۷۹ برای فیلم کرامر علیه کرامر و بار دوم سال ۱۹۸۲ برای فیلم انتخاب سوفی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر سال (بار اول نقش مکمل و بار دوم نقش اصلی) شد.


 تاريخ ارسال: 1390/12/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.