پرده سینما

سعید جلوی دوربین مسعود کیمیایی ظاهر می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود كیمیایی دست تنها فیلم جدیدش را اواخر فروردین 91 كلید می‌زند.

 

سعید رادسعید راد بازیگر اصلی این فیلم در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: بعد از فیلم سفر سنگ در سال 55 و خط قرمز در سال 61 ، این همكاری دوباره با مسعود كیمیایی برای من بسیار خوب است و همیشه دوست داشتم با او دوباره كار كنم كه بعد از دو دعوتی كه به سرانجام نرسید، این اتفاق برای دست تنها در حال وقوع است.

این بازیگر ادامه داد: ما بازیگرانی كه سابقه داریم و به خاطر كارمان تجربه‌مان بیشتر است، كارهایی كه دوست داریم كمتر در دسترس‌مان است و خوشحالم كه بعد از مدتها شرایط كار در یكی از آن فیلم‌هایی كه دوست دارم فراهم شده و امیدوارم فرصت داشته باشم و نشان دهم می‌توان صبر كرد و كار خوب بازی كرد.

راد با اشاره به نقش‌اش در این فیلم اظهار كرد: نقش یك ضد قهرمان عاصی را كه در درونش طغیان است را بازی می‌كنم. نقشی كه دوست دارم و با مردم هم ارتباط برقرار خواهد كرد و در واقع كیمیایی با این فیلم كه به قول خودش خیابانی است من را دوباره به خیابان می‌آورد.

این بازیگر ادامه داد: خوشبختانه مسعود كیمیایی هم مثل آن روزها كه با هم كار می‌كردیم، بسیار سرحال و پرانرژی است و این همكاری دوباره برایم بسیار خوشحال كننده است.

سعید راد با گیرنده در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حاضر بود و به عنوان بازیگر برگزیده در بخش فیلم‌های اول انتخاب شد.


 تاريخ ارسال: 1390/12/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.