پرده سینما

اکران نوروزی فیلم‌های سه‌بعدی در سینما آزادی و ایوان شمس

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم‌های سه‌بعدی هوگو، حریم، بچه‌های جاسوس۴، هیولایی در پاریس و شنل قرمزی علیه پلیدی ایام نوروز در سینماهای شهرداری تهران اکران می‌شود.

 به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدعلی حجازی مدیر امور پردیس‌های شهرداری تهران از اکران فیلم‌های سه‌بعدی در ایوان شمس و آزادی خبر داد و گفت: فیلم‌های سه‌بعدی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، هوگو، حریم، بچه‌های جاسوس ۴، هیولایی در پاریس و شنل قرمزی علیه پلیدی است که پیش از این نیز در سی‌امین جشنواره فیلم فجر در ایوان شمس به نمایش درآمد و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

وی همچنین افزود: اکران فیلم‌های سه‌بعدی پیرو جلسات و مذاکرات مکرر با بخش خصوصی انجام شده است که این بخش علاوه بر پنج اثر مذکور رایت اکثر آثار شاخص خارجی در خاورمیانه را در کنترل دارد و به شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده است که توانایی تامین آثار خارجی دو‌بعدی و سه‌بعدی قابل واگذاری مورد نیاز سینمای کشور را دارد.

حجازی تاکید کرد که اکران آثار سه‌بعدی بدون عنایت و حمایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران میسر نبوده و نخواهد بود.

مدیر پردیس‌های شهرداری تهران در خصوص وضعیت تجهیزات نمایش فیلم‌های سه‌بعدی چنین اظهار داشت: در حال حاضر با امکانات موجود اکران فیلم‌ها آغاز خواهد شد و ارتقاء و به‌روزرسانی تجهیزات بر اساس استانداردهای روز جهانی در دستور کار قرار گرفته است؛ در همین راستا شهرداری تهران با بخش خصوصی مذکور جهت تجهیز دیگر پردیس‌های خود برای اکران فیلم‌های سه‌بعدی و دیجیتال توافق اولیه کرده است.

در حال حاضر مانند ایام جشنواره فیلم فجر مخاطبان هنگام تهیه بلیت عینک‌های سه‌بعدی را که دریافت می‌کنند و می‌بایست عینک‌ها را پس از پایان فیلم به سینما بازگردانند اما به طور همزمان تجهیزات به گونه‌ای به روز رسانی خواهد شد که مخاطبان عینک‌هایی را که تحویل می‌گیرند دیگر نیازی به استرداد آن نیست و عینک‌ها نزد خودشان باقی خواهد ماند، به عبارتی سیستم سه‌بعدی فعلی که اکتیو است به پسیو تبدیل خواهد شد.

حجازی در پایان به جزئیات اکران فیلم‌ها و مبلغ بلیت آن‌ها اشاره کرد و افزود: این فیلم‌ها روزانه در ایوان شمس سه سانس و در پردیس آزادی یک سانس اکران خواهد شد و در حال حاضر قیمت بلیت‌ها هنوز به طور قطعی مشخص نشده است ولی امیدواریم از بهای اعمال شده در جشنواره فجر کمتر باشد.


 تاريخ ارسال: 1390/12/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.