پرده سینما

آخرین فیلم ایرج قادری روی پرده سینماها می‌رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرج قادریقرارداد فیلم‌های سینمایی دوستی از جنس آتش، روزهای زندگی و شبکه در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم های سینمایی دوستی از جنس آتش به کارگردانی زنده‌یاد امیر قویدل، روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و شبکه کار زنده‌یاد ایرج قادری فیلم‌هایی هستند که در جلسه روز دوشنبه شورای صنفی نمایش قرارداد آن‌ها به ثبت رسید.

روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی در گروه سینمایی استقلال پس از فیلم سینمایی قلاده های طلا در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود.

این فیلم در مورد زوج پزشکی است که در پناهگاه زیرزمینی همراه مجروحان گرفتار حمله عراقی‌ها می‌شوند. حمیدفرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، آرینه سوکیاسیان، کریم اکبری مبارکه، کوروش سلیمانی، حسن سالار و حسین مهری در روزهای زندگی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی دوستی از جنس آتش به کارگردانی مرحوم امیر قویدل در گروه عصر جدید پس از فیلم سینمایی خنده در باران روی پرده می‌رود.

دوستی از جنس آتش با نام قدیمی بار هستی آخرین ساخته زنده‌یاد امیر قویدل، داستان دختری به نام هستی است که در بیمارستان کار می‌کند و مسائل عجیبی برایش اتفاق می‌افتد.

 ایرج نوذری، سارا خوئینی‌ها، ناصر ممدوح، لیلا بوشهری، نیما گرانی، محمد برسوزیان، محمد سادات ابهری، مجتبی جمشیدی، جعفر پهلوان‌نشان، واله ضرغامی، فاطمه شکری و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 فیلم سینمایی شبکه ساخته ایرج قادری از 27 اردیبهشت‌ماه در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم «نارنجی‌پوش» می‌شود.

 اکبر عبدی، ایرج قادری، ماه‌چهره خلیلی، نیما شاهرخ‌شاهی، افسانه پاکرو، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، امیرعلی رنجبر، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند که آخرین ساخته مرحوم قادری است.

شبکه با فیلمنامه‌ای از عبدالرضا منجزی درباره انتشار فیلم‌های خصوصی افراد است و اتفاقات پیرامون این موضوع را به تصویر می‌کشد.

 


 تاريخ ارسال: 1391/2/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.