پرده سینما

گله‌های نادیا دلدار گلچین در بیمارستان از بی‌مهری‌ها

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نادیا دلدار گلچین گفت: متأسفانه هیچ كس سراغی از من نمی‌گیرد و بعد از رفتن ام ممكن است دلشان بسوزد و بگویند با این آدم روزگاری داشتیم و الان بین ما نیست.

 

نادیا دلدار گلچین. عکس از ایسنا.. همت خواهیاین بازیگر كه به دلیل مشكلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان «مهراد» بستری است در دیدار با خبرنگار ایسنا، با ابراز گله از همكاران هنرمندش اظهار كرد: هیچ‌كس سراغی از من نگرفته و حتی زنگی به من نزدند. البته خودم هم مانند آنها هستم و وقتی كسی گرفتار است سراغی نمی‌گیریم. اما وضعیت من خیلی حاد است.

وی افزود: از سال 80 بیماری‌ام آغاز شد و به نارسایی كلیه مبتلا شدم و وقتی دیدم نمی‌توانم تحمل كنم، در سال 82 اقدام به پیوند كلیه كردم. اما بعد از آن ظاهراً این پیوند به من نساخت و یك روز،‌ روز خوش ندیدم و طی این مدت مدام درگیر بیمارستان هستم و اتفاقات عجیبی برایم افتاده است و هرچند وقت یك بار بستری شده‌ام.

این بازیگر ادامه داد: بعد از دوبار جراحی سخت در ستون فقرات، گرفتاری بیماری‌های دیگری شده‌ام كه من را در بیمارستان انداخته و حتی تكان نمی‌توانم بخورم و سه چهار روز است كه در بخش آی سی یو بیمارستان تحت نظر هستم.

دلدار گلچین با بیان اینكه در 10 سال اخیر فعالیت‌های بازیگری‌اش را رها نكرده است، گفت: سعی كردم دور از عرصه بازیگری نباشم، چون اگر دور باشم احساس افسردگی شدید می‌كنم و فقط دلم می‌خواهد جلوی دوربین باشم. ضمن اینكه اگر كار نكنم خرج زندگی‌ام لنگ می‌ماند. من سرپرست ندارم و حتماً باید دست ام را روی زانویم بگذارم ،‌ بلند شوم و كار كنم.

وی درباره حمایت‌هایی كه از او شده است اظهار كرد: خوشبختانه از طرف خانه تئاتر طلبی داشتم كه مقداری از آن را پرداخت كردند و از طرف بنیاد سینمایی فارابی هم به عیادت ام آمدند و وعده دادند در مخارج بیمارستان كمک كنند.

این بازیگر با بیان اینكه تنها نباید در موقع نبودن به دنبال هم باشیم خاطر نشان كرد: در موقعی هم كه هستیم قدر هم را بدانیم و امیدوارم برای همه هنرمندان فقط خوبی و خوشی باشد وهیچ كس نگرانی و گرفتاری نداشته باشد.

دلدار گلچین كه با گریه سخن می‌گفت ادامه داد: عزیزان من هوای خودتان را داشته باشید و سلامتی‌تان را حفظ كنید و نگذارید به بیماری بیافتید كه اگر افتادید هیچ كس نیست دستتان را بگیرد. من الان احساس تنهایی می‌كنم اماچه كنم كه مریضی سریع آمده و خیلی كند پیش می‌رود و با خدا است كه چه زمانی تمام شود.

نادیا دلدار گلچین متولد 1339 در تهران و دارای مدرک تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی است كه فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1369 با فیلم ابلیس آغاز كرده و در فیلم‌هایی چون دیدار در استانبول، دوروی سكه، پادزهر، همه دختران من، مرد نامریی، خط آتش، روسری آبی، كمكم كن، مهرمادری، غریبانه، شیدا، دختری با كفش‌های كتانی، مجموعه های تلویزیونی خاله سارا، كهنه سوار، دزدان مادربزرگ، همه فرزندان من، پزشكان، شن‌های كف رودخانه، سه در چهار و نمایش های زیر گذر لوطی صالح، سوگ، مضحكه آدم، معركه در معركه و.. به ایفای نقش پرداخته است.

وی فرزند نادر گلچین- خواننده- و دختر عموی مرجانه گلچین -بازیگر- است.


 تاريخ ارسال: 1391/4/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.