پرده سینما

فیلمبرداری «چمران» حاتمی‌كیا از سرگرفته می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماجرای اختلاف عرب‌نیا و حاتمی‌كیا چه بود؟

 

ابراهیم حاتمی کیاگروه پروژه سینمایی چ به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا پس از استراحتی دوروزه 3مرداد ماه به پاوه عازم می‌شود.

مهدی كریمی - تهیه‌كننده فیلم - در گفت‌وگویی با ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: بعد از حدود یك ماه فیلمبرداری در پاوه صحنه‌های روز فیلم به پایان رسید و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دو روز به گروه استراحت دادیم و به تهران برگشتیم.

وی با بیان اینكه فیلمبرداری از فرداشب از سر گرفته خواهد شد، اظهار كرد: صحنه‌های شب ما از فردا آغاز می‌شود و طی برنامه‌ریزی انجام شده تا 19 مرداد ماه و انجام 14 جلسه فیلمبرداری به پایان می‌رسد و گروه برای ادامه فیلمبرداری به تهران باز خواهند گشت.

بنا به اعلام كریمی، بازیگران اصلی این فیلم شامل فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی برای ادامه فیلمبرداری چ به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا عازم پاوه هستند.

مطالبی درباره‌ی اختلاف میان فریبرز عرب‌نیا و حاتمی‌كیا و توقف این فیلم مطرح شده است كه تهیه‌كننده آنها را تأیید نمی‌كند. با این حال اطلاعات دریافتی حاكی از آن است كه در پی بروز اختلاف و بازگشت عرب‌نیا به تهران، موضوع با پادرمیانی‌هایی حل شده و قرار است ادامه كار از سر گرفته شود.

 


 تاريخ ارسال: 1391/5/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.