پرده سینما

علیرام نورایی: کمال تبریزی مرا از محل جمع آوری کمک به زلزله زدگان اخراج کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرام نورایی در فیلم قلاده های طلاعلیرام نورایی بازیگر فیلم قلاده های طلا گفت: علیرغم تکذیب های آقای تبریزی اعلام می کنم ایشان بنده را از محل جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان اخراج کرد.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با فارس درخصوص صحبت های کمال تبریزی مبنی بر عدم اخراج وی از محل جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان گفت: علیرغم صحبت های آقای تبریزی اعلام می کنم ایشان بنده را از جمع شان اخراج کرده اند.

وی در ادامه به حاشیه سازی های برخی افراد اشاره کرد و گفت: من اخیرا در مصاحبه ای گفتم بعد از اکران قلاده های طلا انتظار پیشنهادهای بیشتری داشتم که برآورده نشده است ولی این طور نیست که پیشنهاد نداشته و بیکار باشم. من نه قبل از قلاده های طلا و نه بعد از آن بیکار نبوده ام.

نورایی ادامه داد: بعد از قلاده های طلا در فیلم سینمایی استرداد، دو تله فیلم و یک سریال بازی کردم و در حال حاضر هم در سریال ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی ایفای نقش می کنم.

این بازیگر در پایان گفت: دوستان خارج نشین فکر نکنند با گفتن جمله هایی مثل بیکار شدن بازیگر قلاده های طلا می توانند اذهان مردم را نسبت به من و امثال من خراب کنند. کسی که بالا نشسته، خودش روزی رسان است و تا به حال هم رسانده است.


 تاريخ ارسال: 1391/6/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.