پرده سینما

دومین نشست مشترک مدیران اجرایی جشنواره فیلم کودک برگزار شد

پرده سینما









دومین نشست مشترک مدیران ستادهای اجرایی تهران و اصفهان برای برگزاری هر چه باشکوه تر بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، در این جلسه که با حضور سید احمد میرعلایی دبیر جشنواره ، حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، جعفر گودرزی مدیر اجرایی جشنواره و مدیران ستادی تهران و اصفهان برگزار شد دبیر جشنواره به تشریح وظایف مسئولان برگزاری این رویداد پرداخت و روند فعالیت های صورت گرفته بررسی شد.

میرعلایی در این نشست تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جشنواره ای پربارتر از دوره گذشته برگزار کنیم. جشنواره قبلی به لحاظ کمی و کیفی جایگاه ویژه و منحصر به فردی دارد و اگر بخواهیم در دوره اخیر رویدادی بزرگ تر و با جنبه های کیفی فراتر برگزار کنیم نیاز به عزم و تلاش شبانه روزی داریم.

دبیر جشنواره فیلم کودک این رویداد را جشنواره ای برای همه کودکان و نوجوانان ایران زمین دانست و افزود: سال گذشته بسیاری از استان ها در برگزاری جشنواره مشارکت داشتند و کودکان این استان ها از مواهب و نتایج این رویداد بهره گرفتند. امسال نیز تلاش می کنیم ضمن حفظ استان هایی سال گذشته، زمینه مشارکت استان های جدید را نیز فراهم کنیم.

حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی نیز در این نشست به حساسیت های موجود در برگزاری آیین های مختلف جشنواره از جمله آیین افتتاحیه و اختتامیه اشاره کرد و افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره باید به گونه ای برگزار شود که ضمن برخورداری از جذابیت های لازم برای کودکان ، فضای ارزشی نیز داشته باشد. امسال هم مثل سال گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره در سالن گل نرگس اصفهان با نظم و برنامه ریزی دقیق برگزار می شود.

جعفر گودرزی مدیر اجرایی جشنواره نیز در این نشست خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته را برای مدیران ستادی جشنواره تشریح کرد و افزود: تاکنون با زمان بندی و برنامه ریزی مناسب فعالیت های مربوط به برگزاری جشنواره به گونه ای مطلوب صورت گرفته است و امیدوارم با توجه به زمان محدود باقی مانده تا زمان برگزاری این رویداد، همگی دست اندرکاران با تلاش مضاعف جشنواره ای فراتر از جشنواره بیست و پنجم را رقم زنند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.