پرده سینما

جشنواره فیلم مقاومت ساخت فیلم موهن بر علیه پیامبر (ص) را محکوم کرد

پرده سینما









جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

فروغ جاودان نبوت و خورشيد درخشان اسلام بيش از هميشه تابنده‌تر و فروزان‌تر مي‌شود.

 

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با صدور بیانیه ای ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

بنا به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت متن بیانیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به این شرح است:با تآلم و درد، یک بار دیگر بشریت تماشاگر جنایتی فرهنگی و ضد انسانی دیگر شده است که در مهد به اصطلاح دموکراسی و آزادی و در قلب شیطان بزرگ رخ داده است. جنایتی که وجدان دو میلیارد مسلمان و میلیون ها انسان آزاده و فهیم را به درد آورده است. جنایتی که با حمایت سردمداران نظام های غربی و آمریکایی و با پشتیبانی گسترده و عظیم لابی های صهیونیستی محقق شده است.

همواره، شاهدیم که تفكر دين‌ستيزانه و ايده های كثيف و ضد انسانی هر از گاهیبا کمک های پنهان و آشکار سیاستمداران آمریکایی، عزیزترین و زلال ترین اعتقادات و باورهای دینی ملیون ها انسان را نشانه می رود و این بار با ساخت فیلم موهن و مریض برائت از مسلمانان آشکارتر شد.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن هشدار به سردمداران آمریکایی و تـکید بر ضرورت همصدایی و همگرایی همه هنرمندان و فیلمسازان جهان در محکومیت این گونه تلاش های بیمارگون و غیرانسانی اين حركت شنيع را مغاير با ارزش‌هاي انساني، اخلاقي و مذهبي و در ستيز واقعي با جوهره راستين دموكراسي و حقوق‌بشر عنوان كرد.

این جشنواره، كه با هدف بسترسازي براي معرفي ظرفيت‌ها و ارزش‌هاي انساني و اخلاقي انقلاب و دفاع مقدس به ساير ملل  و  اهتمام به موضوع انقلاب‌ها و جنبش‌هاي مقاومت مردمي بر عليه استعمار و استكبار و نگاه ويژه به مظلوميت و مقاومت در ايران و 9 كشور جهان برگزار مي‌شود، اين‌گونه اقدامات زشت و غيرانساني را حركت در جهت سقوط مدنيت و ارزش‌هاي بشري مي‌داند.

بر این باور است این حرکت،  ريشه در تفكر ديرينه روح استكباري غرب دارد كه همواره در سال‌هاي اخير سعي در تخريب و تحقير اسلام مترقي و راستين داشته است.

جشنواره بين‌المللي فيلم دفاع مقدس با یادآوری اين که این حرکت های هتاكانه در وهن ارزش‌هاي اسلامي مبتني بر يك سناريوي گسترده و مرموز است كه در سال‌هاي اخير به كرات در غرب در قالب متون، كتب، فيلم و كاريكاتور صورت گرفته، تاکید کرد: بر اين باوريم صهيونيست‌هاي دين‌ستيز با اقدامات شيطاني خود همواره مي‌كوشند تمام ارزش‌هاي الهي را زير پا گذاشته و امسال نيز، هم‌زمان با سالگرد حادثه مشكوك 11 سپتامبر، جنایت فرهنگی تازه‌اي به وسيله عوامل خود رقم زدند.

جشنواره مقاومت با اهتمام به مفهوم بلند فرهنگ مقاومت در برابر تفكرات شيطاني معاصر و جنایت های ضدديني و ضدانسانی غرب، این هتاكي‌ و اقدامات مشكوك و شرم‌آور را شديدا محكوم مي‌كند و بر اين باور است با اعتلاي فرهنگ و هنر مقاومت، فروغ جاودان نبوت و خورشيد درخشان اسلام بيش از هميشه تابنده‌تر و فروزان‌تر مي‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.