پرده سینما

نمایشگاه دلنوشته های کودکان با امام علی (ع) در جشنواره فیلم کودک برپا می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه دلنوشته های کودکان با امام علی (ع) از جمله برنامه هایی است که همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، با توجه به این که جشنواره بیست و پنجم با یاد و نام امام اول شیعیان جهان حضرت امیر المومنین (ع) مزین شده بود در طول برگزاری این رویداد برای بهره گیری از برکات حضرت برنامه های مختلفی اجرا شد و یکی از نتایج آن نگارش نامه هایی تآثیرگذار از جانب کودکان در ارتباط با امام اول شیعیان بود. 

درددل و واگویه نیازها، خواست ها و آرزوهای کودکان و نوجوانان امروز، در قالب 99 نامه به دبیرخانه جشنواره رسید که خواندن بسیاری از این نامه ها تآثیری به شگرفی بر تمامی عاشقان ائمه اطهار خواهد گذاشت و این نامه ها در نمایشگاه ویژه ای در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انعکاس احساس باطنی و ارتباط قلبی کودکان و نوجوانان به عنوان ذات پاک انسانی با حضرت امیر المومنین(ع) از جمله محورهایی است که در این نمایشگاه نمود می یابد.

همچنین بعد از برگزاری این نمایشگاه، یادداشت های کودکان در قالب یک مجموعه ارزشمند منتشر خواهد شد و این مجموعه در اختیار تمام عاشقان ائمه اطهار قرار می گیرد.

بیست وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.