پرده سینما

11 فیلم خارجی در جشنواره فیلم کودک با یکدیگر رقابت می کنند

پرده سینما









11جشنواره فیلم کودک فیلم خارجی در بخش مسابقه سینمای بین الملل بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رقابت می کنند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنوراه فیلم کودک، در این بخش از جشنواره همچنین 3 فیلم ایرانی به نمایش در می آید که اسامی آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

بوتا (ایگار نجف) از آذربایجان، مادر بزرگ به مدرسه می رود(گو وانگ کیو جین)، ای کاش (هیروکازا کرودا) از ژاپن، شاهزاده جوان قلمرو کایبوتسو (یوشیهیرو ناکامورا) از ژاپن، زندگی پر از شگفتی است (لولو لای) از تایوان، لیونل از محمد سودانی (محمد سودان)‌،‌ غیر افسانه (آنتون لانسکاکوف و الکسی خوسلوف) از روسیه، عروسک بازی (گورگی نگاشف)‌،‌ کریسمس مبارک (سانگ هون کیم و سانگ سان جونگ) از کره و راه های جاودانه زیستن (گوستاو رون) از اسپانیا و انگلیس.

پروانه های زرین بخش مسابقه بین الملل جشنواره فیلم کودک در رشته های فيلم بلند، کارگرداني فیلم بلند ، فيلمنامه، بهترين فیلمنامه اقتباسی،  اثر کوتاه یا نیمه بلند ، بازيگر کودک و نوجوان، دستاورد فني و هنري و  بهترین فیلم آسیایی، جایزه ویژه هیات داوران  به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم ها ی کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.