پرده سینما

برنامه نمایش فیلم های اولین روز جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد

علی ناصری









 

پوستر جشنواره فیلم مقاومتبرنامه نمایش فیلم های اولین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با نام سردار شهید عبدالمهدی مغفوری مزین گشته است بدین شرح می باشد.

 

در این روز در سالن اصلی سینما شهر تماشا فیلم های راه نجات به کارگردانی راما قویدل ساعت 15، ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر ساعت 17، گلوگاه شیطان به کارگردانی حمید بهمنی ساعت 19، 33 روز به کارگردانی جمال شورجه ساعت 21 به نمایش در می آیند.

 

سالن کوچک سینما شهر تماشا نیز در این روز از ساعت 15 تا 22:30 به ترتیب فیلم های کوتاه را به نمایش خواهد گذاشت. این سالن همچنین محل نشست پرسش و پاسخ فیلم های راه نجات، ملکه، گلوگاه شیطان و 33 روز خواهد بود.

 

سینما آسیا نیز در این روز فیلم 18 روز را با کارگردانی گروهی محصول کشور مصر ساعت 15، خاک و آتش به کارگردانی مهدی صباغ زاده ساعت 17، آزادگان به کارگردانی اسماعیل فاروخی ساعت 19 و روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ طادی ساعت 21 را به نمایش خواهد گذاشت.

 

سینما مهتاب نیز فیلم شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی را ساعت 15 ، فیلم های کوتاه ایرانی را ساعت 17، پاریس تا پاریس به کارگردانی محمدحسین لطیفی را ساعت 19، راه من به کارگردانی چه کین کانگ ساعت 21 به نمایش خواهند گذاشت.

 

سینما تک هتل پارس نیز در این روز فیلم حفظ قرآن محصول مشترک انگلستان و آمریکا را ساعت 15، فیلم های کوتاه بخش جلوه گاه نور را ساعت 17، فیلم های بخش ویژه عماد مغنیه را ساعت 19 و فیلم های بخش جلوه گاه نور را راس ساعت 21 به نمایش خواهد گذاشت.

 

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان در 64 شهر مرزی در 16 استان کشور و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.