پرده سینما

برنامه نمایش فیلم های سومین روز جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد

علی ناصری









پوستر جشنواره فیلم مقاومتبرنامه نمایش فیلم های سومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با نام سردار شهید حاج مهدی زندی مزین گشته است بدین شرح می باشد:    

در این روز در سالن اصلی سینما شهر تماشا فیلم های فیلادلفی به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده ساعت 15، بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان ساعت 17، شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی ساعت 19، بزرگمرد کوچک به کارگردانی صادق صادق دقیقی ساعت 21 به نمایش در می آیند.

سالن کوچک سینما شهر تماشا نیز در این روز از ساعت 15 تا 22:30 به ترتیب فیلم های کوتاه را به نمایش خواهد گذاشت. این سالن همچنین محل نشست پرسش و پاسخ فیلم های فیلادلفی، بوسیدن روی ماه، شور شیرین و بزرگمرد کوچک خواهد بود.

سینما آسیا نیز در این روز فیلم آن سوی مرز را با کارگردانی ریچارد هلم محصول کشور سوئد ساعت 15، گلچهره به کارگردانی وحید موسائیان ساعت 17، ریسمانی نزدیک تر از رگ محصول لبنان به کارگردانی مسعود اطیابی ساعت 19 و ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر ساعت 21 را به نمایش خواهد گذاشت.

سینما مهتاب نیز فیلم گلوگاه شیطان به کارگردانی حمید بهمنی را ساعت 15 ، فیلم های کوتاه ایرانی را ساعت 17، راه نجات به کارگردانی راما قویدل را ساعت 19،  خارج از قانون محصول مشترک کشورهای الجزایر، تونس، فرانسه،بلژیک و ایتالیا به کارگردانی رشید بوشارب ساعت 21 به نمایش خواهند گذاشت.

سینما تک هتل پارس نیز در این روز فیلم های کوتاه و در سانس پایانی خود فیلم قلاده های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را به نمایش خواهد گذاشت.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان در 64 شهر مرزی در 16 استان کشور و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1391/7/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.