پرده سینما

بادبادک ها در استقبال از پروانه های جشنواره فیلم کودک به پرواز درآمدند

پرده سینما







 

 

 

جشنواره فیلم کودکنخستین بخش از برنامه های جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان جمعه 7 مهر ماه در محل پل خواجو با پرواز صدها بادبادک اجرا شد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنواره فیلم کودک،  8 هزار مخاطب کودک و نوجوان در جشنواره بزرگ پرواز بادبادکها که عصر جمعه 7 مهر ماه در محل پل خواجو اصفهان برگزار شد شرکت کردند.

مدیر اجرایی استانی جشنواره فیلم کودک در حاشیه بازدید از این برنامه به خبرنگار ستاد خبری جشنواره گفت: برنامه هایی از این دست به منظور ایجاد شور و نشاط جشنواره در بین آحاد مردم و جامعه انجام می شود و در جشنواره امسال 13 برنامه جنبی پیش بینی شده  که جشنواره "پرواز بادباک‌ها" مطلع درخشانی برای این برنامه هاست.

بخش صبحگاهی این برنامه با پرواز حدودا 2 هزار بادبادک و با غرفه های سرگرمی ، ساخت بادبادک و نقاشی همراه بود و بخش عصرگاهی این برنامه، با حضور 8 هزار مخاطب در کنار پل خواجو و با حضور مجریان سرشناس کودک اصفهان برگزار شد.

مدیر اجرایی استان جشنواره افزود: جشنواره فیلم کودک یک رویداد فرهنگی گسترده است که ابعاد آن فقط نباید به نمایش فیلم ها محدود شود و باید از آن نهایت استفاده ممکن به منظور سازماندهی برنامه های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در جامعه استفاده شود و به همین منظور است که طی دوره گذشته و جاری جشنواره، برنامه های جنبی به عنوان بخش مهمی از جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به گستردگی برنامه‌های جنبی جشنواره در سال جاری تاکید کرد: امسال در یک اتفاق بزرگ، برنامه ریزی شده تا سالن ورزشی 6 هزار نفری 25 آبان، با حضور مجریان برجسته تلویزیون میهمان12 هزار مخاطب باشد.

برنامه های رسمی جشنواره کودک از 7 مهر ماه با جشن بزرگ پرواز بادبادکها آغاز شده و تا پایان برگزاری جشنواره ادامه خواهد داشت؛ از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری کنسرت‌های فیلم‌های خاطره انگیز، حضور گروه های نمایشی در مدارس، قطار شادی و... اشاره کرد.

بیست وششمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان 17 تا 21 مهر ماه در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.