پرده سینما

رئیس جمهور به جشنواره فیلم کودک پیام داد

پرده سینما







 

 

 

پوستر جشنواره فیلم کودکرییس جمهور طی پیامی به بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام کرد: جشنواره فیلم کودک در پرتو عزمی همگانی می تواند پاسخگوی نیازهای انسان های حقیقت جو باشد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، محمود احمدی نژاد در این پیام تصریح کرده است: اللهم عجل لولیک الفرج و االعافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه. با برگزاری این جشنواره بزرگ ،بار دیگر بهار سینمای کودک و نوجوان را در دیار هنرپرور اصفهان جشن می گیریم تا شاهد درخشش و بالندگی هنرمندان جوان کشور عزیزمان باشیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این رویداد فرهنگی ارزشمند که در پرتو عزمی همگانی وبا بهره گیری از آموزه های غنی و متعالی معارف اسلامی انجام می پذیرد، میتواند پاسخگوی نیازهای انسانهای آزاده و حقیقت جو در گستره عالم باشد که تشنه هنری ناب با ویژگی های اخلاقی و انسانی اند.

با توجه به اینکه هنر تصویری و تاثیرگذار سینمای کودک و نوجوان ایران جایگاهی شایسته در سطح جهان دارد، این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و فرصت مغتنمی برای دستیابی به نیازهای هنری و فرهنگی پویاترین قشر جامعه یعنی کودکان و نوجوانان است که سرنوشت آینده کشور را رقم خواهد زد.

ما امروز شاهد رشد علمی کشور در همه عرصه ها هستیم. حرکت نویدبخش در حوزه های فرهنگی و هنری نیز در سایه توجهات ویژه به هنرمندان جوان اوج خوهد گرفت.

بی شک همانگونه که تلاشهای ثمر بخش علمی نخبگان ما الهام بخش بسیاری از کشورهای جهان گردیده، حرکت در جهت تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان نیز میتواند نگاه ها را متوجه نبوغ و ارزشهای جوانان ما نماید.

با آرزوی توفیق روز افزون برای همه دست اندرکاران این جشنواره با ارزش، امید وارم کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان با بهره گیری بیشتر از فرهنگ زلال و انسان ساز اسلام و با همت و تلاش مضاعف، الگوی بی بدیلی برای همه کودکان و نوجوانان سراسر عالم باشند.

عزت و سربلندی همه کسانی که با فعالیتهای هنری خود ذهن، اندیشه ودل انسانها را با پیام رهایی بخش اسلام نورانی می سازند، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عح) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


 تاريخ ارسال: 1391/7/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.