پرده سینما

مدیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب شد

پرده سینما







 

 

 

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر طی حکمی مقصود جباری را با عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش سایت پرده سینما متن حکم مدیر اجرایی مهمترین رویداد سینمایی کشور به این شرح است:

جناب آقای مقصود جباری

با عنایت به برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و با توجه به ‌شایستگی و تجارب فرهنگی درخشان، جنابعالی را به عنوان مدیر اجرایی این رویداد فرهنگی انتخاب می‌نمایم. امید است به یاری خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

بر پایه این خبر، مقصود جباری متولد 1337 از تهران و فارغ‌التحصیل کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. کارگردانی بیش از 20 اثر نمایشی، فعالیت در تلویزیون و سینما به عنوان دستیار تولید، مدیر تولید، مجری طرح و تهیه‌کننده در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی جنگ، دریا در غربت، افعی، پدر، طوفان، جان سخت، شیفته، بوی بهشت، رقص شیطان، دوئل و آدم آهنی از جمله فعالیت های او در عرصه سینما و تلویزیون است.

جباری همچنین، علاوه برفعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی تاکنون مسئولیت‌های زیادی در مراکز فرهنگی و سینمایی داشته است. معاون تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معاون تولید، دبیر شورای ساخت فیلم های ویدیویی و مدیر مجامع فرهنگی انجمن سیمای انقلاب و دفاع مقدس، معاون امور برنامه‌ها و اجرایی هشتمین و دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس و معاون اداری و پشتیانی سومین و چهارمین جشنواره فیلم کوثر از جمله آن است. او هم‌‌اکنون مدیر تامین و تولید موسسه رسانه های تصویری است.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن سال جاری به دبیری محمدرضا عباسیان در کشور برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.