پرده سینما

سازنده فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) به یک سال حبس محکوم شد

پرده سینما







 

 

 

سازنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) در شهر لس‌آنجلس آمریکا در خصوص نقض شرایط آزادی مشروط خود گناهکار شناخته شده و به مدت یک سال به زندان فرستاده شد.

نمایی از فیلم موهنبه گزارش ایسنا ، این فرد دارای اصالت مصری که مسیحی قبطی بوده و عموماً با اسم نقولا بیسلی نقولا شناخته می‌شود و نام حقوقی وی نیز مارک بیسلی یوسف است طی جلسات دادرسی خود در دادگاه شهر لس‌آنجلس آمریکا چندین مورد نقض شرایط آزادی مشروط خود را پذیرفت.

یکی از این موارد استفاده از نام مستعار سام باسیل توسط وی بود. این نامی است که چند تن از بازیگران فیلم اهانت‌آمیز فاش ساخته بودند که وی طی تولید این فیلم از این نام استفاده کرده است.

بازیگران فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) گفته بودند که این فرد آنها را برای ایفای نقش در این فیلم با گفتن اینکه این فیلم تنها یک فیلم ماجرایی به نام جنگجوی صحراست گمراه کرده است.

این بازیگران همچنین گفتند که دریافتند برخی از دیالوگ‌هایی که در این فیلم گفته‌اند، دوبله شده است.

مارک بیسلی یوسف پیش از ماه سپتامبر در رابطه با پرونده کلاهبرداری بانکی خود به طور مشروط آزاد بود اما در ماه سپتامبر به سبب مسائل مربوط به شرایط آزادی مشروطش در بازداشتگاه فدرال شهر لس‌آنجلس بازداشت شد.

دادستانان اظهار داشتند که وی در ماه ژوئن شرایط آزادی مشروط خود را نقض کرده است و در این راستا با استفاده از اسامی مستعار گواهینامه رانندگی دریافت کرده و به افسران ناظر خود به دروغ مدعی شده است که تنها نقش وی در ساخت فیلم ضداسلامی نویسندگی متن بوده است.

وی روز چهارشنبه چهار مورد از موارد نقض شرایط بازداشت مشروط را پذیرفت و چهار مورد دیگر نیز رد شد.

یوسف بنا بر حکم دادگاه علاوه بر محکومیت به یک سال زندان پس از آزادی نیز به مدت چهار سال تحت نظارت آزاد خواهد بود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.