پرده سینما

اکران خصوصی فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» برگزار شد

پرده سینما







 

 

 

اکران خصوصی فیلم سینمایی زندگی خصوصی آقا و خانم میم ساخته سید روح الله حجازی پنجشنبه شب با حضور تعداد کثیری از خبرنگاران، منتقدان، هنرمندان و سایر علاقمندان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

پوستر زندگی خصوصی آقا و خانم میمناصر تقوایی، پرویز شهبازی، امیرشهاب رضویان، رخشان بنی اعتماد، رابعه مدنی، ترانه علیدوستی، ویشکا آسایش، حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، مریلا زارعی، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، علیرضا اوسیوند، حمیرا ریاضی، ترلان پروانه، محمدرضا شفیعی، سید روح الله حجازی، تورج اصلانی، علی معلم، امیر قادری، رامتین شهبازی، هنگامه قاضیانی، لادن طباطبایی، شهرام مکری، طناز طباطبایی و غیره از جمله هنرمندانی بودند که برای اکران خصوصی زندگی خصوصی آقا و خانم میم به پردیس سینمایی ملت آمده بودند.کثرت جمعیت برای تماشای این فیلم به حدی بود که بسیاری به صورت ایستاده فیلم را تماشا کردند.

پس از نمایش این فیلم بازیگران اصلی فیلم دو پوستر فیلم را در لابی پردیس سینمایی ملت رونمایی کردند که این مراسم نیز با استقبال خوب حاضران مواجه گشت.

این فیلم داستان زندگی زوجی است که به علت تغییرات در زندگی آقای میم تحولاتی در زندگی خصوصی‌اش با خانم میم رخ می‌دهد و همین موضوع‌ داستان فیلم را جلو می‌برد.

حجازی هم اکنون مشغول ساخت فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو است که به گونه ای ادامه دهنده زندگی خصوصی آقا و خانم میم می باشد.

حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم خانی و ترانه علیدوستی در زندگی مشترک آقای محمودی و بانو نقش آفرینی می کنند.

تهیه این فیلم بر عهده مهدی داوری است که پس از جرم و پل چوبی، این فیلم اولین تجربه مستقل این تهیه کننده محسوب می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.