پرده سینما

شاعر زباله ها قبل از اکران عمومی در فرهنگسرای انقلاب نمایش داده می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش «شاعر زباله ها» قبل از اکران عمومی در فرهنگسرای انقلاب.

 

لیلا حاتمی در فیلم شاعر زباله هافیلم شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی روز سه شنبه 22 دی ماه ساعت 5 بعد از ظهر در فرهنگسرای انقلاب روی پرده می رود. محمد احمدی کارگردان فیلم  شاعر زباله ها، پس از نمایش فیلم در فرهنگسرا، در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران شرکت خواهد کرد. این نخستین نمایش عمومی شاعر زباله ها پس از چهار سال است. برای اولین بار بهمن ماه سال 1384 شاعر زباله ها در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

شاعر زباله ها روایت زندگی یک رفتگر است که در حین جمع آوری زباله ها متوجه می شود مسائل مهمی در زندگی یکی از ساکنین محله در حال وقوع است؛ و  رفتگر به تدریج درگیر تعلقات عاطفی و عاشقانه می شود.

علاقه‌مندان به عضویت در كانون فیلم امید و حضور در گردهمایی می‌توانند هر روز تا 22 دی ماه جاری از ساعت 16 - 8 به نشانی بزرگراه نواب صفوی تقاطع خیابان كمیل شرقی فرهنگسرای انقلاب واحد فرهنگی و یا برای حضور در برنامه و تهیه بلیت در مورخ 22 دی از ساعت 17 تا 20 به تالار فجر فرهنگسرا مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 9 - 55419057 تماس بگیرند.

لیلا حاتمی، محمد اسکندری، فرزین محدث، و صابر ابر از جمله بازیگران فیلم شاعر زباله ها هستند. مشخصات کامل فیلم به نقل از سایت سوره سینما به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

گروه فيلمنامه

- محسن مخملباف

....

نويسنده

 

 

 

 

 

 

گروه موسيقي

- محمدرضا درويشي

....

آهنگساز

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.