پرده سینما

دبیر و مدیران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از برج میلاد بازدید کردند

پرده سینما







 

 

 

نشست مشترکی در راستای برگزاری باشکوه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به منظور تبادل نظر و توسعه همکاری‌ها با حضور محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره و فرزاد هوشیارپارسیان مدیر برج میلاد برپا شد.

برج میلادبه گزارش سایت پرده سینما، روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: در این نشست که با هدف ارزیابی فضا، امکانات و تجهیزات برج میلاد پیش‌بینی شده بود آقایان: مقصود جباری مدیر اجرایی، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه و سیاوش حقیقی مدیر مستندسازی جشنواره عباسیان راهمراهی می‌کردند.

عباسیان در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و گستردگی آن در این دوره عنوان کرد: انتظار می‌رود شهرداری تهران و مدیریت برج میلاد مثل سال‌های گذشته ما را در برگزاری باشکوه این رویداد مهم فرهنگی و سینمایی و مهم ترین اتفاق سینمایی سال یاری کنند.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نماد درخشش و شکوه سینمای ایران و بهترین تجلی گاه وفاق و همدلی خانواده سینماست و از طریق این جشنواره است که ظرفیت‌ها و کارکردهای رسانه قدرتمند سینما به جامعه و افکارعمومی جدی‌تر و وسیع‌تر معرفی می شود.

به گفته وی، تریبون فجر کمک می‌کند تا زیبایی‌های فرهنگی و سینمایی ایران از طریق مهمانان خارجی و رسانه‌های گروهی به سایر ملل معرفی شود و خاطرات دلنشین و شیرنی را با خود به ارمغان ببرند.

عباسیان با اشاره به تاثیرات این جشنواره در دهه مبارک فجر و گستردگی ابعاد اجرایی آن در مناطق و استان‌های مختلف کشور خاطرنشان ساخت: رقابت محصولات و تولیدات سال سینمای ایران، حضور سینماگران و فعالان سینمایی در قالب بزرگ‌ترین گردهمایی سینمایی سالانه در جشنواره، حضور مهمانان و چهره‌های سینمایی سایر کشورها، برپایی بازار بین المللی فیلم فجر و همراهی و پوشش مستمر اصحاب رسانه اعم از داخلی و خارجی در کنار مشارکت و حضور موثر منتقدان و نویسندگان سینمایی و ده‌ها اتفاق دیگر فرصت مناسب و نقش آفرینی است برای ارائه تصویری زیبا از چشم اندازهای فرهنگی و هنری این سرزمین و قرارگرفتن نقطه ثقل این اتفاقات در برج میلاد اثرات عاطفی و معنوی خاطره انگیزی را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن درخواست مشارکت، حمایت و همراهی جدی تر شهرداری تهران و مدیریت برج میلاد اظهار امیدواری کرد تا با همسویی و همیاری هم، جشنواره‌ای باشکوه را در ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد نیز، ضمن استقبال از میزبانی جشنواره بین المللی فیلم فجر اظهار داشت: برج میلاد از میزبانی جشنواره استقبال می‌کند و در این زمینه با گسترش امکاناتش سعی در ارائه خدمات بیشتر دارد.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر از مهمترین جشنواره‌های فرهنگی کشور است و خوشحالیم که میزبان این اتفاق باشیم ودر کنار شما در برگزاری باشکوه آن کمک کنیم.

در این خبر آمده است: مدیریت برج میلاد و دبیر جشنواره و همراهان بعد از نشست، از فضاهای برج از جمله از سالن‌های حافظ، رودکی، سعدی، شهریار، سالن‌های 110 نفره، فضای نمایشگاهی بازار فیلم، پارکینگ های طبقاتی، استودیو فرهنگ میلاد، سالن های پذیرایی، امکانات اینترنتی و امکانات صوت و تصویر سالن‌ها و غیره بازدید کردند.


 تاريخ ارسال: 1391/8/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.