پرده سینما

تنها سه روز تا پایان مهلت تکمیل فرم شرکت در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر باقی است

پرده سینما







 

 

 

به گزارش سایت پرده سینما، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: فقط سه روز تا پایان  مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باقی مانده است و از کلیه تهیه‌کنندگان و فیلمسازان عزیز دعوت کرد تا  نسبت به تکمیل فرم شرکت در این دوره جشنواره اقدام کنند.

جشنواره فیلم فجرروابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر مقررات عمومی این دوره جشنواره را به این شرح اعلام کرد:

1. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند، به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

2. نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی که مایلند فیلم‌های خود را در قسمت‌های مختلف جشنواره شرکت دهند، ضروری است نکات زیر را رعایت کنند:

1-2- فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، تا تاریخ 2 آذر ماه 1391 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط تولید و نمایش فیلم در ایران است.

2-2- آخرین زمان تحویل نسخه بازبینی فیلم‌ها برای بازبینی هیئت انتخاب 2 دی ماه 1391 است.

3-2- آخرین زمان تحویل نسخه نهایی فیلم 20 دی ماه 1391 است. در صورت عدم ارائه کپی نهایی فیلم تا 20 دی ماه 1391، دبیرخانه جشنواره محق خواهد بود به احترام مخاطبین و خانواده سینما، فیلم را از کلیه بخش‌های جشنواره (اعم از داوری و نمایش عمومی) خارج کند.

بر پایه این خبر سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/8/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.