پرده سینما

فراخوان بخش تجلی اراده ملی سی و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر منتشر شد

پرده سینما







 

 

 

دعوت از سازمان ها، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و بخش خصوصی براي مشاركت در بزرگ ترين رويداد سينمايي كشور

جشنواره بين المللي فيلم فجر به گزارش سایت پرده سینما روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر از انتشار فراخوان بخش تجلي اراده ملي اين رويداد بزرگ سينمايي خبر داد.

بر پايه اين خبر متن فراخوان بخش تجلي اراده ملي به اين شرح است: سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمانها ، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش" تجلی اراده ملی"را با مشارکت دستگاه های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم های شرکت کننده در جشنواره برگزار میکند.

نهادهای متقاضی می توانند طی موعد اعلام شده با تکمیل برگ تقاضا و رعایت ضوابط، نسبت به داوری آثار و معرفی فیلم های برگزیده خود اقدام نمایند:

- هیئت داوران هر نهاد مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان مدرسان و منتقدان سینما و یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری الزامی است.

- میزان ارزش ريالی هر جایزه در این دوره مبلغ هفتاد میلیون ریال برای هر انتخاب تعیین شده است که به منظور برنامه ریزی مناسب آئین اهدای جوایز، تمامی جوایز هنگام ارسال یا تحویل مدارک داوران هر سازمان دریافت و رسید آن از سوی دبیرخانه جشنواره ارائه خواهد شد.

- در مراسم اهدای جایزه بخش تجلی اراده ملی که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمانها و نهادها برگزار خواهد شد، بالاترین یا نماینده هیئت داوران سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور خواهند یافت و بیانیه های هیئت داوران ، تنها از طریق آخرین شماره نشریه روزانه مقام جشنواره منتشر خواهد شد.

- تکمیل و ارائه فرم شرکت، مهمور به مهر سازمان مربوطه، همراه با معرفی نماینده تام الاختیار و یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان و عکس اعضای هیئت داوران سازمان تا پایان وقت اداری تاریخ 12/10/91 الزامی بوده و پس از آن دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن برگ تقاضا معذور است.

شايان ذكر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/9/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.