پرده سینما

سرپرست اداره نظارت و ارزشیابی: «من مادر هستم» منعی برای اکران ندارد

پرده سینما







 

 

 

سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای گفت: من مادر هستم پروانه نمایش دارد و از نظر وزارت ارشاد منعی برای اکرانش وجود ندارد.

نمایی از فیلم من مادر هستممهدی عظیمی میرآبادی در گفت و گو با فارس درباره پروانه نمایش فیلم من مادر هستم گفت: حجت الاسلام رسایی یکی از اعضای شورای پروانه نمایش هستند و ضمن تشکر از ایشان که نسبت به مسائل حساسیت خوبی دارند، باید یک نکته را متذکر شوم ایشان یکی از اعضای شورا هستند و می توانند موافق یا مخالف فیلم باشند. پروانه نمایش یک فیلم  با جمع نظرات و نتیجه نهایی شورا صادر می‌شود.

وی در ادامه گفت: ایشان مخبر شورا  نیستند و نماینده شورای نمایش هم  نیستند، اظهار نظراتشان به عنوان یکی از اعضای شورای است و خواهش ما از ایشان  این بوده که به صورت فردی درباره فیلم‌ها اظهار نظر نکنند که متاسفانه این مورد را  رعایت نکردند .

وی در ادامه افزود: مشکلی که ایشان در فیلم به آن اشاره دارد مشکل شرعی نیست اما به دلیل اطلاعات کم‌شان درباره سینما باعث شده است که این اشکالات برایشان توجیه پذیر نباشد.

سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای در باره مجوز اکران فیلم من مادر هستم گفت:این فیلم پروانه نمایش دارد و از نظر وزارت ارشاد منعی بر اکرانش وجود ندارد البته اکران آن تحت اختیار معاونت امور فعالیت هاست اما منعی برای اکران وجود ندارد. این بدین معنی نیست که من فیلم را تعریف یا تمجید می‌کنم بلکه بنده در این مسئولیت از پروانه نمایشی که در شورا صادر شده است، دفاع می‌کنم .


 تاريخ ارسال: 1391/9/8
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محمد:

عالیه

0+0-

دوشنبه 20 آذر 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.