پرده سینما

رضا میرکریمی: «من مادر هستم» بهترین فیلم جیرانی است

پرده سینما







 

 

 

رضا میرکریمی در پی حواشی این روزهای اکران فیلم من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی یادداشتی را منتشر کرد.

نمایی از فیلم من مادر هستماین کارگردان سینمای ایران در این یادداشت که به ایسنا داده، آورده است: دیشب فیلم جیرانی را در سینما جوان دیدم و نفهمیدم چرا با پخش آن مخالفت می‌شود. باید پذیرفت که در درون هر هشدار اجتماعی، واقعیتی تلخ نهفته است و نمی‌توان از این منظر به لحن بی‌پروا و احیانا تلخ یک فیلم ایراد گرفت.

کارگردان فیلم سینمایی یه حبه قند در بخش پایانی یادداشتش با اشاره به فیلم من مادر هستم نوشته است: «از محتوا که بگذریم، به نظرم این فیلم بهترین کار سازنده‌اش است درست مثل فیلم‌های بی خود و بی جهت و پذیرایی ساده که آن‌ها هم خوش‌ساخت‌ترین آثار فیلمسازانشان هستند».

طی چند روز گذشته و با آغاز اکران فیلم من مادر هستم انصار حزب‌الله در دو بیانیه جداگانه نسبت به این فیلم اعتراض کردند. آن‌ها در بیانیه دومشان از تجمع مقابل وزارت ارشاد در روز شنبه 11 آذرماه خبر دادند.

به گزارش سایت پرده سینما بعد از گذشت دو روز از اکران فیلم سینمایی من مادر هستم تا کنون تعداد زیادی از اهالی فرهنگ و هنر و همچنین منتقدان سینمای ایران از جمله: مسعود فراستی، امیر قادری، رضا میرکریمی، کیوان کثیریان و غیره از فیلم جدید جیرانی حمایت کرده و اغلب آن را اثری درخشان و ماندگار برای سینمای ایران قلمداد کرده اند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/10
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ترنم:

مرگ سینمای ایران فرا رسیده است... تسلیت به همه سینماگران و سینما دوستان

0+0-

جمعه 10 آذر 1391



>>>پرهام:

من دیشب فیلم رو تو اصفهان دیدم عالی بود نمیدونید مردم چه استقبالی از فیلم کردن

0+0-

جمعه 10 آذر 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.