پرده سینما

کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی های بیشتر من مادر هستم را تماشا می کند

پرده سینما







 

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس وظیفه ندارد در مورد اکران یا توقف نمایش فیلم اقدام کند ولی اعضا می‌توانند راجع به کلیت آن فیلم اظهارنظر استطلاعی داشته باشند، گفت: در جلسه کمیسیون بنا شد همه اعضا فیلم من مادر هستم را ببینند و در مورد آن اظهارنظر کنند.

نمایی از فیلم من مادر هستمبه گزارش خبرگزاری مهر سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز یکشنبه کمیسیون فرهنگی گفت: در ابتدای جلسه رصد اخبار فرهنگی صورت گرفت و در مورد فیلم من مادر هستم ، بنا شد همه اعضای کمیسیون فرهنگی فیلم را ببینند و در مورد آن اظهارنظر کنند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته کمیسیون فرهنگی مجلس وظیفه ندارد در مورد اکران یا توقف نمایش فیلم اقدام کند ولی اعضا می‌توانند راجع به کلیت آن فیلم اظهارنظر استطلاعی داشته باشند.

 وی همچنین در خصوص نامه سینماداران و هشدار درباره تعطیلی سینماها بیان کرد: بنا شد کارگروه رسانه و گردشگری کمیسیون فرهنگی مجلس از این افراد دعوت کنند یا نامه‌شان در اختیار اعضا قرار گیرد تا مشکلشان در این حوزه حل شود.

 این نماینده مردم در مجلس نهم به حضور محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس در کمیسیون فرهنگی اشاره کرد و توضیح داد: اخیرا هیئت رئیسه مجلس تصمیم گرفته هر یک از اعضای هیئت رئیسه یا دبیران با سه یا چهار کمیسیون در ارتباط باشند تا ضمن ارتباط بیشتر هیئت رئیسه با کمیسیون‌ها، برنامه‌های کلان و استراتژیک هر کمیسیون پیگیری شود.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: با این کار، هیئت رئیسه در جریان برنامه‌های هر کمیسیون برای چهار ساله مجلس نهم قرار خواهد داشت و این ارتباط مستمر موجب پیگیری بهتر این برنامه‌ها می‌شود.

 عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه بررسی خط مشی صداوسیما و نظارت بر آن را دستور دیگر کمیسیون اعلام کرد و افزود: در فصل اموال صداوسیما، تبصره‌ای به ماده ۲۲ اضافه شد و ماده ۲۵ و ۲۶ نیز به تصویب رسید.

 طاهری همچنین با اشاره به جابجایی رییس سازمان میراث فرهنگی، ‌از تغییر دستور کار کمیسیون در روز سه شنبه خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه، کارگروه ویژه شکل می‌گیرد و با حضور همه اعضا اولویت‌های کمیسیون بررسی می‌شود؛ ضمن آنکه به عنوان کمیسیون فرعی، در مورد طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها اظهارنظر می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.