پرده سینما

هشدار اتحادیه موسسات ویدئو رسانه نسبت به مسائل شبکه سینمای خانگی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در پی انتشار اخباری در چند روز گذشته مبنی بر تحرکات عده ای در ارتباط با مفهوم مجعولی به نام «اتحادیه موسسات فعال ویدئو رسانه» هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران در بیانیه ای نسبت به حضور جریان نفاق در بدنه شبکه نمایش خانگی کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه موسسات ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران متن بیانیه مذکور چنین است:

ظاهرا پیگیری مطالبات قانونی و برحق مؤسسات شبکه نمایش خانگی از طرق گوناگون به مذاق برخی جریانها ، گروهها و افرادی که برخی پایگاههای قدرت را در اختیار داشته و آن را مورد استفاده قرار می دهند سازگار نبوده و برای سرکوب این خواسته ها و به بیراهه کشاندن مطالبات صنفی دست به تحرکات و ایجاد تفرقه در میان موسسات زده اند.

متأسفانه در چنین فضایی موسسه ای که  علیرغم داشتن حکم تعلیق فعالیت اینک در ساختار جدید سازمان سینمایی در ردیف موسسات به ظاهر فعال شبکه نمایش خانگی قرار گرفته آلت دستانی کسانی شده است که به دنبال ایجاد تفرقه و نفوذ جریان نفاق در بدنه شبکه نمایش خانگی کشور هستند. مؤسسه ای که فهرست تخلفات اش بلند بالا بوده و شیطنت و عناد مدیرانش با قانون را  حداقل در جریان توزیع گسترده و غیر قانونی نسخه ویدئویی فیلم گشت ارشاد همگان به یاد دارند. و فراموش نکرده ایم که همین مؤسسه با حمایت گسترده و پشت پرده صاحبان قدرت در برخی بخش ها علیرغم ابلاغ حکم تعلیق همچنان به فعالیت اش ادامه داد و سکوت سازمان سینمایی در برخورد با اقدامات فرا قانونی مدیران این موسسه و حامیانشان مهر تأییدی بود بر ادامه رفتارهای پرتنش این موسسه.

اتحادیه مؤسسات ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران ضمن اعلام پیگیری قضایی اتهامات وارد شده توسط مدیر عامل موسسه مذکور در مصاحبه 19 آذر91 نامبرده در مراجع صالحه قضایی، به جریانات و پایگاههای قدرتی که در پی ایجاد تفرقه در موسسات ویدئو رسانه با هدف توقف و یا تعلیق روند پیگیری مطالبات قانونی و به بیراهه کشاندن خواستهای برحق موسسات هستند شدیدا هشدار  می دهد تا دست از اینگونه رفتارهای  تحریک آمیز و مخرب خود برداشته و تلاش کنند تا وظایف محوله خود را به خوبی انجام داده و از مانع تراشی در راه پیگیری مطالبات بر حق صنفی خودداری نمایند. همچنین از دست اندرکاران خدوم شبکه سینمای خانگی درخواست می کند تا با حفظ آرامش و خویشتنداری خدمات رسانی به مردم و شبکه نمایش خانگی را علیرغم مشکلات و محدودیتهای موجود ادامه داده و در جهت رفع موانع و تنگناها بکوشند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.