پرده سینما

رجبی فروتن: وزارت اقتصاد و دارايي براي رفع نگراني دبير جشنواره فيلم فجر دست به كار شود

پرده سینما







 

 

 

وزارت اقتصاد و امور دارايي براي رفع نگراني محمدرضا عباسيان دبير جشنواره فيلم فجر در پرداخت بودجه سينما و جشنواره سريع تر اقدامات لازم را انجام دهد.

جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما سعيد رجبي فروتن سخنگوي سازمان سينمايي در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در خصوص بودجه برگزاري جشنواره فيلم فجر گفت: نگراني محمدرضا عباسيان، دبيرجشنواره فيلم فجر مبني بر ندادن بودجه مالي براي برگزاري جشنواره ناشي از شرايط خاص كشور است تا براي برگزاري بهتر برنامه هاي لازم جهت پررنگ يا كم رنگ كردن بخشي از برنامه ها شرايط براي دبير فراهم باشد.

وي ادامه داد: با اتكا به اين جمله كه دير يا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد به طور قطع بودجه مورد نياز جشنواره با ارسال آن توسط مراجع دولتي به دبير جشنواره خواهد رسيد.

رجبي فروتن عنوان كرد: بودجه سينما به دليل اولويت قرار نگرفتن در نظر مراجع دولتي و وزارت اقتصاد دارايي در سال جاري هنوز تخصص پيدا نكرده است و دادن و ندادن بودجه با توجه به شرايط اقتصادي به وجود آمده قابل پيش بيني نيست.

وي اظهار داشت: بودجه سينما و جشنواره فيلم فجر دست ما نيست و دستگاه هاي دولتي و وزارت اقتصاد داراي با توجه به وضعيت اقتصادي بودجه آن را مشخص مي كنند و با توكل بر خدا جشنواره فيلم فجر به دليل موضوع حيثيتي آن براي كشور با مساعدت مسئولان كشور برگزار خواهد شد.

 

در ادامه بحث داغ بودجه جشنواره فيلم فجر عليرضا سجادپور، معاون امور فعاليت هاي سينمايي و سمعي و بصري نيز در اينباره عنوان كرد: امسال هيچ وقفه اي در برگزاري جشنواره فيلم فجر نخواهيم داشت و جشنواره به بهترين نحو برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: با توجه به اعلام زودهنگام دبير جشنواره اين اتفاقات طبيعي است و خوشه اي را در روند برگزاري نخواهد داشت.


 تاريخ ارسال: 1391/9/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.