پرده سینما

الفت: تا کنون برای مشارکت در برگزاری جشنواره فیلم فجر به بیش از 180 نهاد دعوتنامه ارسال شده است

پرده سینما









الفت: تاکنون برای 180 وزارتخانه، سازمان و مؤسسه دعوت نامه مشارکت ارسال شده است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیدعلی الفت مدیر اجرایی بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: پس از انتشار فراخوان بخش تجلی اراده ملی در سایت جشنواره، تاکنون برای 180 وزارتخانه، سازمان، نهاد، مؤسسه و کانون دعوت نامه ارسال شده است که تاکنون تعدادی از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای جهت حضور و مشارکت در این بخش اعلام آمادگی کردند و داوران خود را معرفی نمودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از تمامی قوای سه گانه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان ها و نهاد ها در این بخش شرکت کرده اند.

مدیر اجرایی بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر اظهارامیدواری کرد تا فرصت باقیمانده، شاهد حضور تعداد بیشتری از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها در این بخش باشیم.

الفت گفت: 17 سازمان و نهاد تاکنون متقاضی شرکت  در بخش تجلی اراده ملی جشواره شده اند.

وی اضافه کرد: با مذاکرات و پی گیری های انجام شده توسط دبیرخانه"تجلی اراده ملی"سازمانها و نهادهای دیگری هم درحال بررسی و تأمین بودجه برای جوایز و معرفی داوران خود هستند که انشااله به جمع 17 سازمان و نهاد متقاضی اضافه خواهند شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این بخش از جشنواره فیلم فجر، صرفا" داوری و اهدای جایزه نیست بلکه فراهم آوردن زمینه ای برای تعامل بین دستگاههای اجرای کشور با سینماگران است که امید است در نهایت شاهد حمایت همه جانبه سازمانها و نهادها در جهت رونق سینمای ملی و متعالی کشور در راستای حمایت از تحقیق و نگارش فیلمنامه های سینمایی، مشارکت در تولید فیلم های سینمایی و حمایت در زمان اکران و نمایش فیلم ها باشیم.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.