پرده سینما

کیت وینسلت برای سومین بار ازدواج کرد

پرده سینما









کیت وینسلت بازیگر انگلیسی، در مراسمی خصوصی در نیویورک با ندراک اند رول ازدواج کرد.

کیت وینسلتبه گزارش سایت بی بی سی، کیت وینسلت که در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار برای بازی در فیلم کتابخوان (The Reader) شد، از تابستان امسال با ند راک اندرول نامزد شده بود.

ازدواج های پیشین کیت وینسلت با جیم تریپلتون و سام مندس بود، که هر دو کارگردان هایی انگلیسی هستند.

چیزی از جزئیات مراسم ازدواج کیت وینسلت و ند راک اند رول اعلام نشده ولی مجله پیپل گزارش کرده است که لئوناردو دی کاپریو همبازی او در فیلم تایتانیک از جمله مهمانان بوده است. کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو ، چند سال بعد از آن، در فیلم جاده رولوشنری (Revolutionary Road) دوباره همبازی هم شدند. این فیلم درباره زندگی مشترک است که کارگردانی آن را سام مندس بر عهده داشته است.

در سال ۲۰۱۱ در زمانی که وینسلت و همسر فعلی اش در جزیره اختصاصی ریچارد برانسون بودند، آتش شدیدی ویلای مجلل برانسون را سوزاند و کیت وینسلت در جریان این آتش سوزی، مادر ریچارد برانسون را نجات داد و مورد تقدیر آقای برانسون قرار گرفت.

ند راک اند رول خواهرزاده ریچارد برانسون، موسس مجموعه ویرجین است. راک اند رول که نام اصلی اش ایبل اسمیت است، برای شرکت پروازهای فضایی ویرجین گالاکتیک کار می‌کند. این شرکت تحت مالکیت دایی اش ریچارد برانسون است.


 تاريخ ارسال: 1391/10/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>viona:

khoda bede shans

1+0-

يكشنبه 10 دي 1391



>>>پژمان.ع:

چه ازدواجی! بنظر میرسه پول و مقام این شوهر جدید توش بی تاثیر نبوده! کیت وینسلت بعد از تایتانیک بدجوری خراب کرد ولی پس از چند سال تونست خودشو جمع و جور کنه و فیلمهای بهتری بازی کنه. او و دی کاپریو با هم شروع کرند. لئوناردو زود جلو زد و کیت اولش حسابی جا موند! حالا بنظر میرسه به اون اعتبار هنری مورد نظرش رسیده! هنرپیشه خوبیه ولی بنظر من عوضی بنظر میرسه

0+1-

شنبه 9 دي 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.